PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Mon, 17 Oct 2005 13:31:48 +0200
    <diofsb$hsf$1@inews.gazeta.pl> <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl>
    <f...@r...com> <dios32$784$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@r...com> <diq8j1$kk4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <n...@r...com> <op.syoqk2gpfrn0ri@donkichot>
    <u...@r...com> <op.syo07ekpfrn0ri@donkichot>
    <dirgu6$l8j$1@news.onet.pl> <op.syo9rnpg5qeugg@donkichot>
    <diucbs$ima$1@opal.futuro.pl> <op.syq9b3lkfrn0ri@donkichot>
    <diucl7$ima$2@opal.futuro.pl> <op.syq9l3nqfrn0ri@donkichot>
    <divl7k$b53$1@atlantis.news.tpi.pl> <op.sysaqvg8frn0ri@donkichot>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.sysaqvg8frn0ri@donkichot...

    > Czyli Twoim głosem steruje Lepper? Gratuluję.

    Biore pod uwage rozne czynniki, w tym Leppera i nie wstydze sie tego.

    > http://skocz.pl/tusk-nie
    > ten człowiek nie ma żadnych poglądów - jest zwykłym figurantem swoich
    > patronów.

    W calym tym tekscie sa zmienne wypowiedzi dotyczace kwestii
    swiatopogladowych i zycia osobistego. Ani slowa o gospodarce. Nie widze,
    zeby sie najpierw opowiadal za zwiekszeniem socjalu, a potem przeciw lub cos
    w tym stylu.

    Do tego caly ten tekst jest napisany przez radykalow, ktorzy uznaja tylko
    posiadanie pogladow rownie jednoznacznych jak oni. Jesli ktos mowi, ze ma
    watpliwosci, zastanowienia i pewna doze niezdecydowania odnosnie aborcji czy
    PRLu, to ja go rozumiem. To ludzkie i stanowiace objaw inteligencji, ze
    czlowiek ma watpliwosci, zastanawia sie, wysluchuje racji obu stron i jest w
    stanie zrozumiec motywy argumentow jednych i drugich. Albo ze jest
    niewierzacy, a potem zaczyna sie zastanawiac i powoli odkrywac te dziedzine
    zycia. Moze to byc pod publiczke, a moze byc autentyczne, ale to juz nie
    jest moja sprawa i politycznie mnie to nie obchodzi. Obchodzi mnie, co on
    takiego zrobi, co jakos wplynie na sytuacje moja i bliskich mi osob.
    Poczekamy i zobaczymy; jesli w czasie tej kadencji PO zaglosuje za jakas
    wybitnie szkodliwa gospodarczo ustawa, to swoje pro-POwskie i PRO-tuskowskie
    wystapienia na tej grupie jestem gotowa odszczekac. Ale jak mowilam, na
    podstawie ich koneksji nie sadze, zeby skrzywdzili przedsiebiorcow.

    > Przy okazji: Nocna Zmiana nie staje się mniej prawdziwa dlatego, że
    > została ostatnio dołączona do Naszego Dziennika i jest o ile wiem dość
    > często emitowana w TV Trwam. Tusk pokazał wtedy, po której jest stronie i
    > nic nie świadczy o tym, by się zmieniło cokolwiek w tej sprawie.

    Wiesz, mnie ten film zupelnie nie zbulwersowal. Rzad Olszewskiego
    gospodarczo byl beznadziejny i zamiast zajmowac sie tym, co istotne, mial
    obsesje na punkcie jakichs rozliczen. Rozsadniejsi zebrali sie i dogadali,
    zeby w legalnym glosowaniu go obalic.

    Jestem za tym, zeby kazdy pokrzywdzony mial dostep do teczek, poznal
    nazwiska donosicieli na niego i tych, ktorzy mu szkodzili, mogl ich pozwac o
    odszkodowania, jestem za tym, zeby zamknac tych, ktorzy bili i mordowali.
    Ale polityka niech poza tym osadzaja wyborcy, jestem przeciwna zakazywaniu
    obejmowania przez takich ludzi stanowisk, poza sadownictwem.

    I.