PracaGrupypl.praca.dyskusjeskrócenie okresu wypowiedzenia › Re: skrócenie okresu wypowiedzenia
    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skrócenie okresu wypowiedzenia
    Date: Tue, 30 Aug 2011 20:32:59 +0200

    On Tue, 30 Aug 2011 08:28:17 -0700 (PDT)
    KK <k...@g...com> wrote:

    > Chciałbym jak najszybciej rozstać się "pokojowo" z firmą w której
    > obecnie pracuję, niestety obowiązuje mnie trzymiesięczny okres
    > wypowiedzenia. Zgodnie z tym co powiedziała mi kadrowa, bieg okresu
    > wypowiedzenia zaczyna się z pierwszego dnia miesiąca następującego
    > po miesiącu w którym zostało złożone wypowiedzenie.
    > Czyli najgorszy dla mnie wariant to:składam papier po 1.09 ->
    > wypowiedzenie kończy się 31.12.
    > Dużo lepiej bym wyszedł gdybym złożył wypowiedzenie jutro ->
    > wypowiedzenie kończy się 30.11.
    >
    > Wymyśliłem, że złożę jutro wypowiedzenie wraz z prośbą o skrócenie
> [...]

    Przygotuj papier wypowiedzenia z jutrzejsza data, ale za nim go
    zlozysz idz do pracodawcy i pogadaj. Jesli sie dogadacie, napiszesz
    nowy papier z krotszym czasem, jesli nie, skladasz wypowiedzenie,
    oryginal pracodawcy, kopia z data odbioru i podpisem dla Ciebie i po
    3 miesiacach jestes wolny.

    tyran