PracaGrupypl.praca.dyskusje › skarzenie za AGEISM !!

  • 21. Data: 2006-04-27 17:13:54
    Temat: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > więcej: kilka wieków ewolucji których tutejszy ORANGUTAN nigdy nie
    zrozumie!

    Tak, jak zakaz bicia dzieci w Szwecji. Rodzice są tak zastraszeni, że boją
    się dać dzieciakowi klapsa, albo zastraszeni nauczyciele w Stanach Zj.. Albo
    odszkodowanie za to, że na kubku z gorącą herbatą nie było napisane, że jest
    gorąca... Za krótko byłeś na zachodzie. To taka zwykła reakcja. Najpierw
    zachwycony tamtejszą kulturą, a później zaczyna dostrzegać tamtejsze
    absurdy. Nie przejmuj się, to minie...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 22. Data: 2006-04-27 20:42:41
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    sheer napisał(a):
    > to sugestia, że człowiek po 30-stce powinien iść się powiesić!
    Nie. Nie da rady, zeby wszystkie stanowiska obstawic osobami przed 30tka
    (zwlaszcza jesli sie odejmie ogromna rzesze studentow dziennych). Wiec
    dla ludzi po 30tce tez sie to znajdzie.
    > to paranoja, to debilizm, to CHORE i szkodliwe!!!!!
    Debilizmem jest oczekiwanie, ze proba narzucenia prywatnemu
    przedsiebiorcy tego kogo moze zatrudniac, moze przyniesc uzdrowienie
    sytuacji na rynku pracy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 23. Data: 2006-04-27 20:44:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    sheer napisał(a):
    > zobaczymy czy WYSOKI SĄD uzna zasadność, że specjalista IT czy programista,
    > administrator o szerokiej wiedzy i doświadczeniu "MERYTORYCZNIE" MUSI mieć
    > mniej niz 30 lat !!!!!!!!!!!?
    Jesli jestes specjalista IT lub programista, to na pewno nie zostaniesz
    odrzucony z powodu przekroczenia 30tki. Co najwyzej dlatego zes dupa wolowa.
    Za to na pewno sad uzna zasadnosc faktu iz 50latka zostala odrzucona ze
    wzgledu na wiek, podczas rekrutacji na stanowisko striptizerki.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2006-04-28 06:04:43
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: sheer [Thu, 27 Apr 2006 17:56:44 +0200]:

    > zobaczymy czy WYSOKI SĄD uzna zasadność, że specjalista
    > IT czy programista, administrator o szerokiej wiedzy
    > i doświadczeniu "MERYTORYCZNIE" MUSI mieć mniej niz
    > 30 lat !!!!!!!!!!!?

    Primo - już ci mówiłam, że nikt normalny nie powie ci, że
    odpadasz z powodu wieku. Odpadniesz z całej masy innych,
    absolutnie merytorycznych powodów. Na papierze.

    Secundo - jeśli odrzucają cię ze względu na wiek, to taki
    z ciebie specjalista IT jak ze mnie primabalerina. To jest
    akurat branża, gdzie nikt normalny nie zatrudnia jako
    specjalisty studencika czy innego 'wannabe' - bo to za dużo
    potem kosztuje po prostu jak coś spierniczy.

    > NA DREZWO

    To było "na drzewo" czy zanotowałeś sobie, żeby następnym
    razem spróbowac pisać "na trzeźwo"?...

    Kira

  • 25. Data: 2006-05-11 13:11:20
    Od: "Mariuszek.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 26.04.2006 Blady <m...@w...pl> napisał/a:

    > A nie uwazasz, ze to milo ze strony potencjalnego pracodawcy, ze jezeli ma
    > takie preferencje co do wieku
    > to o nich pisze w ogloszeniu??? Dzieki temu oszczedza czas osob nie
    > mieszczacych sie w "widelkach"
    > Pozdrawiam

    Już w przyszłości,przykładowe ogłoszenia w GW:
    Zatrudnię białego w wieku do trzydziestu lat ,hetero,katolika.
    I żeby było po Europejsku ,widełki płacowe(bo po co ma jechać
    300km)600-800 zł

    _ /\ Marius Dziesz
    (:)/(:)Maker