PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
  • Data: 2005-12-06 07:29:16
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Dnia Mon, 5 Dec 2005 17:26:34 +0100, wyszkolony bezrobotny napisał(a):

    > Administrator serwera Windows 2003. Spodziewałem się może certyfikatu
    > Microsoftu, a dostaliśmy śmieć wydrukowany przy nas na drukarce z
    > szumnym tytułem "administrator sieci komputerowej w małej firmie" no ja
    > pierdziele...

    No to faktycznie urząd przegiął. Ale tak to jest, jak za organizację
    szkoleń specjalistycznych biorą się osoby nie znające się na danej rzeczy i
    nie zasięgające opinii specjalistów. No i pewnie ustawa o zamówieniach
    publicznych zagrała rolę - jak ktoś przy pisaniu SIWZ nie wspomniał o
    certyfikacie M$ to wygrała firma organizująca najtańsze szkolenie, czyli
    taka, która z M$ nie ma nic wspólnego.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski