PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
  • Data: 2005-12-07 07:43:23
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przykład (może trochę trywialny): czy wioząc prywatnym samochodem do
    > szpitala rodzącą kobietę (niech będzie, że tak się przytrafiło) będziesz
    > rzetelnie przestrzegał wszystkich przepisów PoRD, czy może je parę razy
    > złamiesz? Właśnie - złamiesz, bo nagiąć czy ominąć się raczej nie da.

    Rozumiem, że przykład miał połechtać wrażliwość moją i grupowiczów?
    Uważasz, że pomożesz tej kobiecie urodzić zdrowe dziecko kiedy będziesz
    ładował się na każde skrzyżowanie na czerwonym świetle bo HALO HALO JA
    MAM RODZĄCĄ KOBIETĘ W SAMOCHODZIE ... a wszyscy przecież czytają z
    Twojego zdrowego rozsądku i będą o tym wiedzieli? Zamiast narażać ją i
    siebie może poprostu zachowaj zimną krew, zastanów się gdzie masz
    najbliższy punkt medyczny i skieruj się tam zachowując się jednak choć
    na granicy prawa drogowego. Zapewniam Cię, że zdąrzysz...

    Ja nie bronię prawa jako najdoskonalszego środka wyznaczającego schematy
    postępowania. Jednak... nic doskonalszego nie wymyślono i póki co
    bezpieczniej jest gdy się do niego stosujemy, niż gdy mielibyśmy
    postępować wg. naszego uznania.
    Pozdrawiam,