PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
  • Data: 2005-12-05 20:03:37
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dn20t3$bqn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chyba masz problem z kontaktem z rzeczywistoscia.
    > Szkolenia na certyfikaty M$ i egzaminy to koszty w wysokosci tysiecy
    > zl - na takie rzeczy wysylaja zwykle firmy swoich perspektywicznych i
    > "rozwojowych" pracownikow traktujac to jako inwestycje (albo ludzie
    > sami w siebie inwestuja). Spodziewanie sie, ze cos tak kosztownego
    > dostaniesz za darmo, to albo ten brak kontaktu z rzeczywistoscia
    > wlasnie, albo roszczeniowosc przekraczajaca granice nawet
    > socjalistycznego rozsadku. :)

    Moje oczekiwania może i byly zbyt wysokie, ale to co otrzymałem było
    poniżej dna. Skąd mam to wiedzieć ile kosztują te certyfikaty? nie
    interesowałem się tym wcześniej. Za darmo? przecież szkolenie było
    opłacone, nikt tam charytatywnie nie pracował, tak upierdliwa osoba jak
    Ty tego nie zauważyła? Może ktoś w tym wątku napisze wreszcie po jaką
    ciężką cholere było to szkolenie? Jak na razie to tu same pierdoły, że
    PUP jest cudowny? Dostałem 104złote? extra!! Więc droga zarozumiała
    Immono czy "twoje" pieniądze zostały dobrze wydane na napychanie
    kieszeni prywatnej firmy?

    > (BTW, nie dostaje sie tych certyfikatow po szkoleniu, tylko po
    > egzaminie - za ktory placisz niezaleznie od tego, czy go potem zdasz,
    > czy nie; zadnego wartosciowego papieru nie dostaniesz za samo
    > szkolenie nie zakonczone egzaminem, bo przesiedzenie sie na szkoleniu
    > jeszcze nie swiadczy o opanowaniu podawanej na nim wiedzy.)

    Był przeprowadzony "egzamin"

    > Plujesz na tej grupie od dluzszego czasu na PUP, ze szkolenie zle, a
    > tu sie nagle okazuje, ze jego zawartosc jest ok, tylko nie zostaly
    > zaspokojone Twoje zupelnie z Ksiezyca wziete oczekiwania odnosnie
    > certyfikatu. A nie spodziewales sie dyplomu PW? ;)

    Nie wiem czy 3 dni to dłuższy czas, a Ty pisząc tutaj szukasz męża czy
    leczysz swoje kompleksy?

    > Generalnie, jak sie dostaje zapomoge, czyli cos nie naleznego za
    > prace, tylko dawane z czyjejs łaski, w tym przypadku panstwa, to
    > powody sa raczej do wdziecznosci niz do oburzenia.

    Ale mnie interesował głównie kurs a nie zasiłek, oburzenie za dzielenie
    tego na raty i upierdliwość przy odbiorze.

    > Zagwarantowac znalezienia pracy nie mozna po zadnym szkoleniu. Nawet
    > jesli zrobisz np. ACCA czy studia MBA, nie jest to w stanie Ci
    > _zagwarantowac_ zatrudnienia; poprawia tylko Twoja pozycje
    > konkurencyjna, co musisz juz sam umiec wykorzystac.

    dalej pieprzenie kotka za pomocą młotka, czy uważasz taką odpowiedź
    urzędnika PUP za satysfakcjonująca i tak odpowiada normalny, zdrowy
    psychicznie człowiek na proste pytanie??
    Jaki jest główny powód niemożności skorzystania z większej ilości
    szkoleń? Jak bardzo poprawił moją konkurecyjność kawałek kartki z
    wydrukowanymi pierdołami?