PracaGrupypl.praca.dyskusjesens szkolenia z urzedu pracy › Re: sens szkolenia z urzedu pracy
  • Data: 2005-12-02 20:17:37
    Temat: Re: sens szkolenia z urzedu pracy
    Od: "wyszkolony bezrobotny" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    news:dmq7k7$4qm$1@news.onet.pl...
    > To teraz, że nie interesując sie polityką zachowujesz się jakbyś
    > przechodził
    > przez ulice nie wiedząc wogóle jakie jest światło.

    Ależ drogi vertrecie ja nie patrze nawet jakie jest światło, patrze czy
    nic nie nadjeżdża, a jak jest ulica pusta to śmiało przechodzę! i co
    dalej?

    > Jakbyś troche na to "gówno" popatrzył to byś zobaczył, że są partie,
    > które są za
    > likwidacją kursów i pozostawieniem wydanych na nie pieniędzy w twojej
    > kieszeni.
    > Jak już pisałem masz święte prawo olać polityke, tylko musisz
    > wiedzieć, że ona
    > cie nie olewa.

    Mnie to nie interesuje, po dojściu do władzy i tak by nic z tego nie
    wynikło, aż się boję nawet pomyśleć jaką partię miałeś na myśli, w mojej
    kieszeni masz na myśli w budżecie? Przecież ja za ten kurs nie płacę, bo
    jestem bezrobotny czyli bez źródeł dochodów i w moim interesie i
    zainteresowaniu było zdobycie nowych, przydatnych umiejętności. Niestety
    po tym co tam przeżyłem wolałbym dostać do ręki pieniądze które na to
    poszły, ale nikt nie mówił, że jest taka możliwość.