PracaGrupypl.praca.dyskusjeseks › Re: [OT] Re: seks
  • Data: 2003-07-18 10:47:53
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    >Wszyscy chodziliśmy do szkoły, odebraliśmi od rodziców jakieś wychowanie i
    >chyba wiemy co wypada robić, a co nie. Uprawianie seksu na żywo jest na
    >pewno niemoralne i nieprzyzwoite.

    Ale dlaczego? "Bo tak"? Czy "bo wszyscy to wiedza"? To sa argumenty
    przedszkolaka.

    >Nie zmam "moralności", która by na to
    >przyzwalała.

    Alez to o niczym nie swiadczy! Ja np. nie znam nikogo kto usunal ciaze. Czy mam
    zatem twierdzic, ze w Polsce nie usuwa sie ciaz?

    >Ale może wypowiadaj się w swoim imieniu.

    Wiec dlaczego ty wypowiadasz sie w imieniu "wiekszosci osob"???

    --
    - Maciej Kulawik ----------------