PracaGrupypl.praca.dyskusje › samozatrudnienie Warszawa - ile

  • 1. Data: 2004-10-30 11:07:44
    Temat: samozatrudnienie Warszawa - ile
    Od: "Batman" <b...@n...nie.wiem.op.pl>

    Witam
    Ide na rozmowe o prace gdzie jednym z warunkow bylo samozatrudnienie
    tzn ja wystawiam faktury za calosc pracy dla firmy
    praca w charakterze przedstawiciela handlowego branza telekomunikacyjna

    z jakimi kosztami mam sie liczyc
    jak wycenic swoje koszty

    wiadomo ze bedzie pewnie jakas podstawa wynagrodzenia
    + prowizja od sprzedazy

    Jak wy sie rozliczacie z pracodawca
    i za co On placi

    ile benzyna , telefon, jakas amortyzacja samochodu ?
    itd itp
    --

    Batman
    batmanmałpaopkropkapl

  • 2. Data: 2004-10-30 15:16:23
    Temat: Re: samozatrudnienie Warszawa - ile
    Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

    Użytkownik "Batman" <b...@n...nie.wiem.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tzn ja wystawiam faktury za calosc pracy dla firmy
    > praca w charakterze przedstawiciela handlowego branza telekomunikacyjna

    Moze ci sie przyda:
    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/1,zakladanie-dzia
    lalnosci-gospodarczej.html
    http://www.twoja-firma.pl/poradnik-pierwsze-kroki.ht
    ml
    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/164,rozliczenia-m
    alych-firm-z-zus.html
    http://www.samozatrudnienie.com.pl/
    http://www.prawo.waw.pl/praca.php?go=p14
    http://glinki.com/?l=wyyjon

    Pzdr.
    Iwona
    P.s. Zwroc uwage na oplacany kazdego m-ca ZUS (min.520,-).

  • 3. Data: 2004-10-30 15:43:05
    Od: "Batman" <b...@n...nie.wiem.op.pl>

> [...]
    >
    > Pzdr.
    > Iwona
    > P.s. Zwroc uwage na oplacany kazdego m-ca ZUS (min.520,-).

    Dzieki wielkie
    pozostaje tylko zapytac
    od ilu mozna negovjowac forme takiego zatrudnienia
    i o czym pamietac decydujac sie na taka umowe

    --

    Batman
    batmanmałpaopkropkapl

  • 4. Data: 2004-10-30 17:56:43
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > pozostaje tylko zapytac
    > od ilu mozna negovjowac forme takiego zatrudnienia
    > i o czym pamietac decydujac sie na taka umowe

    o wszelkich kosztach [zusach us itp] oraz o fakcie iz taka umowa moze sie
    skonczyc natychmaist [nie tak jak umowa o prace] oraz ze nie ma czegos
    takiego jak chorobowe i urlopy [i nie moze byc w umowie doslownie tak
    nazwane] ale pamietac trzeba koniecznie

    oczywiscie przydalo by sie np dostac np gratis miejsce w firmie z komputerem
    i calym softem [uzyczenie itp] co by legalnei pracowac i nie miec klopotow
    do tego np telefon oplacany przez zleceniodawce i pelny zwrot kosztow np
    auta i napraw

    wiele mozna by wymieniac... zalezy od specyfiki pracy...

    no i nie zapomnij o progach podatkowych ;)

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-10-30 21:49:17
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2004 19:56:43 +0200, Piotr Żebrowski napisał(a):

> [...]
    > skonczyc natychmaist [nie tak jak umowa o prace] oraz ze nie ma czegos
    > takiego jak chorobowe i urlopy [i nie moze byc w umowie doslownie tak

    Nie chce krakać ale wydaje mi się, że warunki umowy są już z góry
    ustalone i raczej nie podlegają negocjacji.
    Możesz je przyjąć albo szukać pracy gdzie indziej.
    Tak przynajmniej jest w "mojej" firmie.
    Paliwo do auta najlepiej kupić od Tira, załatwić lewe zatrudnienie
    zeby płacić tylko ubezpieczenie zdrowotne, dokupić kilka faktur, zeby
    uciec z vatu itp, itd...
    Inaczej ciężko wyjść na swoje, a na Twoje miejsce zawsze znajdą się
    jacyś chętni.

    Sender Bell

  • 6. Data: 2004-11-01 22:28:19
    Od: "Batman" <b...@n...nie.wiem.op.pl>

    a jak rozlicza sie benzyne tzn uzywanie samochodu

    bo normalnie powinien byc ryczalt za kilometry
    a jak u Was sie rozlicza osoba na samozatrudnieniu ?

    --

    Batman
    batmanmałpaopkropkapl

  • 7. Data: 2004-11-02 07:01:46
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2004 23:28:19 +0100, Batman napisał(a):

    > a jak rozlicza sie benzyne tzn uzywanie samochodu
    >
    > bo normalnie powinien byc ryczalt za kilometry
    > a jak u Was sie rozlicza osoba na samozatrudnieniu ?

    To zleży czym się zajmujesz.
    U mnie jest tylko prowizja od sprzedaży, to musi pokryć wszelkie
    koszta.
    Inni maja ryczałt miesięczny, jeszcze inni z kilometra, tutaj nie ma
    reguły.