PracaGrupypl.praca.dyskusje › moje drugie wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-10-30 10:23:00
    Temat: moje drugie wypowiedzenie
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Złożyłem miesiąc temu wypowiedzenie z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia,
    więc zostały mi jeszcze wg przepisów 2-miesiące pracy. Ale ponieważ
    atmosfera jest nieciekawa i zależy mi na jak najszybszym opuszczeniu pracy,
    zastanawiam się nad "rozwiązaniem umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy". Oczywiście powód się znajdzie, pytanie tylko czy moje
    poprzednie wypowiedzenie nie przeszkadza w złożeniu następnego ale ze
    skutkiem natychmiastowym ??

    Dzięki za informacje
    Marcin

  • 2. Data: 2004-10-31 11:18:19
    Temat: Re: moje drugie wypowiedzenie
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > pracodawcy". Oczywiście powód się znajdzie, pytanie tylko czy moje
    > poprzednie wypowiedzenie nie przeszkadza w złożeniu następnego ale ze

    Zawsze możesz rozwiązać z dnia na dzień umowę o pracę bezwypowiedzenia o ile
    zaistnieją ku temu warunki. Pozdrawiam.