PracaGrupypl.praca.dyskusje › rynek pracy dla programistów PL/SQL

  • 21. Data: 2007-08-30 13:28:02
    Temat: Re: rynek pracy dla programistów PL/SQL
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 05:30:28 -0700, glosnetu <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Poza tym - poszukaj ofert dla cobolowcow. Powodzenia!

    A po co mam ich szukać? To one MNIE szukają :>
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2007-08-30 14:26:41
    Od: TW <t...@g...com>

    On 30 Sie, 15:28, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > A po co mam ich szukać? To one MNIE szukają :>

    Z mojego doświadczenia: mam wrażenie, że podobna tendencja zaczyna się
    pojawiać także jeśli chodzi o ludzi z doświadczeniem i bardzo dobrą
    znajomością pl/sql, forms, reports.

  • 23. Data: 2007-08-30 14:35:50
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 29 ago, 23:36, AF <3...@k...pl> wrote:
    > PL/SQL jak na razie ma sie dobrze i dlugo nie zniknie.

    Jak COBOL ;-)

  • 24. Data: 2007-08-30 17:41:27
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    wrote:

    > A po co mam ich szukać? To one MNIE szukają :>

    nic nadzwyczajnego. Jako j2ee'owiec mam co drugi dzien telefon lub
    emaila z propozycja pracy w Pl lub zagranica. I z tego co wiem od
    znajomych, nie jestem odosobniony.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 25. Data: 2007-08-30 17:50:49
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 30 Sie, 15:27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > W porównaniu do liczby cobolowców i javovców? To lepiej mają
    > cobolowcy. Do tego, o ile wymiana jednego javowca na innego jest dość
    > prosta, to wymiana speca od cobola jest już trudniejsza. Dodam, że o
    > ile znam kilku cobolowców znających aktywnie javę, to w drugą stronę
    > to już nei działa.

    dyskusyjne.

    Ilosc firm poszukujacych j2ee'owcow jest zdecydowanie wieksza niz
    ilosc wakatow dla cobolowcow.

    W odroznieniu od cobolowcow moge przebierac w calej masie firm,
    szukajacych programistow j2ee, a nie jestem ograniczony do kilku na
    krzyz.

    Na dodatek nie obawiam sie wymiany mnie na kogos innego, bo to ja
    zmieniam pracodawcow, za kazdym razem zadajac podwyzki min 30%.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 26. Data: 2007-08-30 18:45:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2007 08:48:33 -0000, "l...@g...com" <l...@g...com>
    wklepał(-a):

    >nie wiem jak to wyglada w wawie, ale wydaje mi sie, ze PL/SQL bedzie
    >powoli wymierac ze wzgledu na to, ze jest to bardzo trudny, archaiczny
    >jezyk. pisanie w nim to koszmar [przynajmniej dla mnie i dla kregu
    >ludzi w jakim sie obracam] oraz przez wchodzenie w np .NET "procedur
    >osadzonych", lecz nie wiem czy java etc. cos zmierza w tym kierunku by
    >wyeliminowac pl/sql'a

    Bardzo trudny? On jest oparty na Adzie i MSZ opanować jego podstawy jest bardzo
    łatwo. Co innego używać go w sposób wydajny i sensowny - ja używam go ładnych
    parę lat, a ciągle czegoś nowego się dowiaduję. A i Oracle ciągle dodaje jakieś
    nowości.

  • 27. Data: 2007-08-30 18:45:57
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Postgresql pozwala użyć dowolnego języka/składni w procedurach,
    > więc teoretycznie ma tutaj przewagę. :)

    Jak słusznie zauważyłeś - tylko teoretycznie.

  • 28. Data: 2007-08-30 20:33:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Jak słusznie zauważyłeś - tylko teoretycznie.

    Jeśli chciałeś wnieść coś merytorycznego do dyskusji, to wypadałoby
    posługiwać się argumentami, a nie samymi tezami (i np. napisać
    dlaczego tylko teoretycznie).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2007-08-31 07:09:02
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Postgresql pozwala użyć dowolnego języka/składni w procedurach,
    > więc teoretycznie ma tutaj przewagę. :)

    Witam,
    w postgresie nie ma plsqla tylko jest plpgsql! Faktem jest, że to całkiem
    udany klon tego języka.

  • 30. Data: 2007-08-31 07:26:49
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Gdyby tak było to nie powstały by nowoczesne języki programowania.

    Co nazywasz "nowoczesnym" językiem programowania, narzędzie do układania
    okienka w łindołsie? No dobra niech Ci będzie. Ale chciałbym zauważyć, że
    np. język C jest trochę starszy ode mnie i pewnie też od ciebie i może jest
    starodawny, ale jest na tyle dobry, że wciąż jest używany.