PracaGrupypl.praca.dyskusje › rynek pracy dla programistów PL/SQL

  • 11. Data: 2007-08-30 08:09:07
    Temat: Re: rynek pracy dla programistów PL/SQL
    Od: Adam Mazurek <a...@g...com>

    On 29 Sie, 10:10, Adam Mazurek <a...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda rynek pracy w Warszawie dla
    > programistów PL/SQL. Albo programistów rzeczy back-end'owych w J2EE i
    > PL/SQL? Ile można zarobić posiadając roczne doświadczenie?
    >
    > Pozdrawiam

    Piękna dyskusja się wywiązała, jednak jakby ktoś odpowiedział na
    moje pytania byłoby miło :)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-08-30 08:14:30
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 29 Sie, 21:37, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:

    > no widze, ze nie wiesz co to sa procedury osadzone :)

    a te Twoje NET'owe embedded nie dzialaja przypadkiem wylacznie w
    MSSQL?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 13. Data: 2007-08-30 08:49:56
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    l...@g...com wrote:

    > nie wiem jak to wyglada w wawie, ale wydaje mi sie, ze PL/SQL bedzie
    > powoli wymierac ze wzgledu na to, ze jest to bardzo trudny, archaiczny
    > jezyk. pisanie w nim to koszmar [przynajmniej dla mnie i dla kregu
    > ludzi w jakim sie obracam] oraz przez wchodzenie w np .NET "procedur
    > osadzonych", lecz nie wiem czy java etc. cos zmierza w tym kierunku by
    > wyeliminowac pl/sql'a
    >
    > oczywiscie moge sie mylic :)
    >
    > pozdr.

    Ja Ci powiem tylko tyle, że nie znam lepszego języka od plsql do którego
    można sprytnie i łatwo zakodować nawet skomplikowane algorytmy i
    obliczenia, wystawiając javowym "klepaczom" gotowe rozwiązania, w którym
    nie pomylą się ile jest 2*2. Oczywiście może jestem cienki i mało wiem, ale
    takie jest moje zdanie.

  • 14. Data: 2007-08-30 09:43:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 29 Aug 2007 21:50:55 +0100, Wojciech Malinowski <v...@w...pl>
    wrote:

    >Właśnie, że konkuruje, bo nastąpił trend przenoszenia logiki do wyższych
    >warstw aplikacji albo pisania w warstwie bazy danych ale w bardziej
    >nowoczesnych językach.

    Spokojnie, za parę lat znowu się odwróci.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 15. Data: 2007-08-30 09:57:38
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 30 Sie, 11:43, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Spokojnie, za parę lat znowu się odwróci.

    assemblerowcy, fortranowcy, cobolowcy i clipperowcy tez tak
    twierdzili ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 16. Data: 2007-08-30 11:45:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 02:57:38 -0700, glosnetu <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >assemblerowcy, fortranowcy, cobolowcy i clipperowcy tez tak
    >twierdzili ;)

    I teraz cobolowiec zarabia więcej, niż Javoviec z wielkim
    doświadczeniem.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 17. Data: 2007-08-30 12:16:10
    Od: Ris <r...@o...pl>

    On 30 Sie, 13:45, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > I teraz cobolowiec zarabia więcej, niż Javoviec z wielkim
    > doświadczeniem.

    Czy na pewno można tak generalizować? Każdy cobolowiec zarabia więcej
    od każdego javowca ? Druga sprawa gdzie jest więcej pracy dla javowców
    czy cobolowców?

    --
    Robert Sajdok (Ris)

  • 18. Data: 2007-08-30 12:30:28
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    wrote:

    > I teraz cobolowiec zarabia więcej, niż Javoviec z wielkim
    > doświadczeniem.

    no i? mowimy o zmianie trendu rynkowego, a nie o wynagrodzeniach.

    Poza tym - poszukaj ofert dla cobolowcow. Powodzenia!

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 19. Data: 2007-08-30 12:35:06
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    > nie pomylą się ile jest 2*2. Oczywiście może jestem cienki i mało wiem, ale

    Postgresql pozwala użyć dowolnego języka/składni w procedurach,
    więc teoretycznie ma tutaj przewagę. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2007-08-30 13:27:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 12:16:10 -0000, Ris <r...@o...pl> wrote:

    >Czy na pewno można tak generalizować? Każdy cobolowiec zarabia więcej
    >od każdego javowca ? Druga sprawa gdzie jest więcej pracy dla javowców
    >czy cobolowców?

    W porównaniu do liczby cobolowców i javovców? To lepiej mają
    cobolowcy. Do tego, o ile wymiana jednego javowca na innego jest dość
    prosta, to wymiana speca od cobola jest już trudniejsza. Dodam, że o
    ile znam kilku cobolowców znających aktywnie javę, to w drugą stronę
    to już nei działa.
    --
    ___________/ GG: 3524356