PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwiązanie umowy - pracownik
  • Data: 2006-03-06 18:24:34
    Temat: Re: rozwiązanie umowy - pracownik
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:duhpni$qpi$2@news.onet.pl WL <n...@m...com> pisze:

    > "Wypowiedzenie jest czynnością prawną jednostronną i do jej skuteczności
    > nie
    > jest wymagana zgoda drugiej strony. Uważa się je za dokonane nawet wtedy,
    > gdy druga strona odmawia przyjęcia do wiadomości złożonego oświadczenia
    > woli."
    > No wiec w praktyce - mam umowe na czas okreslony, jutro oswiadczam
    > pracodawcy, ze wypowiadam ja ze skutkiem natychmiastowym. Powyzszy cytat
    > potwierdza, ze zrobie to skutecznie.
    Obawiam się, że nie masz racji i przeinterpretowujesz. Umowa o pracę to
    umowa, której tryb zawierania i rozwiązywania określa ustawa pt. Kodeks
    pracy. Ustawa ta nie przewiduje rozwiązania umowy na czas określony w
    podanym w tym wątku trybie. Oznacza to, że nie możesz tego zrobić.
    Wypowiedzenie nie będzie skuteczne, bo jego w ogóle nie będzie; moim zdaniem
    to zwyczajne porzucenie pracy.

    Jotte