PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwišzanie umowy - pracownik
  • Data: 2006-03-08 08:52:40
    Temat: Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dum3be$nkt$1@news.onet.pl WL <n...@m...com> pisze:

    > Wypowiedziec w jezyku polskim oznacza rowniez zerwac, o czym caly czas
    > pisze, ale musisz sie doszukiwac jakiegos drugiego dna.
    Możesz to nazywać jak chcesz, to bez znaczenia dla kwalifikacji prawnej
    czynu. A to będzie czyn z art. który wymieniłem.

    > Pojecie porzucenia pracy chyba nie funkcjonuje ;)
    Czyżbyś był z innej planety? Weź sobie wklep w google'a, to się przekonasz.
    ;)

    > Dla Ciebie dziecinada, dla mnie rozwiazanie, ktore w wyniku chlodnej
    > kalkulacji moze byc uzasadnione,
    Chyba nie bardzo rozumiesz, co czytasz. Dziecinada to sposób, w jaki
    opisujesz jak to nie można Cię siłą zmusić do przyjścia do pracy; zupełnie
    jak dziecko.
    Natomiast oczywiście, że można zastosować takie "rozwiązanie" i z pewnych
    punktów widzenia może być ono opłacalne a co więcej - logicznie uzasadnione.

    > a watpliwosci etyczne zostawmy do
    > rozstrzygniecia zwalniajacemu sie.
    W opisywanej przez Ciebie sytuacji nie będzie zwalniającego się, tylko
    pracownik dokonujący ciężkiego naruszenia obowiązków pracowniczych. Oceny
    dotyczącej etyki takiego postepowania może dokonać każdy, komu się tylko
    spodoba i nie masz tu nic do gadania.

    > Polska jezyk trudna jezyk. Ja trzymam sie wersji, ze to jest
    > wypowiedzenie.
    I na zdrowie. W niczym nie zmienia to faktu, czym będzie w ujęciu prawa
    pracy.
    Dla mnie EOT.

    Jotte