PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwišzanie umowy - pracownik
  • Data: 2006-03-07 18:11:34
    Temat: Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 07 Mar 2006 16:31:44 +0100, WL <n...@m...com>
    zakodował:

    >Serio? Niewolnictwa w Polsce nie ma. Dzis wypowiadam, jutro zmykam.

    Jeżeli podpiszesz cyrograf (czytaj umowę na czas określony bez
    klauzuli o możliwości jej wypowiedzenia) to wypowiedzenie jest
    nieważne. Jak się będziesz upierał, to pracodawca może pozwać Cię do
    sądu (podobnie jak Ty jego, gdy Ci wypowie taką umowę) o uznanie
    wypowiedzenia za nieważne.

    >Napisalem wyzej, ze pracodawca moze wystapic z pozwem o odszkodowanie,
    >ale tak czy inaczej nie moze mnie ZMUSIC do przyjscia do pracy.

    Może też o uznanie wypowiedzenia za nieważne. Czytaj dalej pozostajesz
    w stosunku pracy i co najwyżej nie wywiązujesz się ze swoich
    podstawowych obowiązków co upoważnia (ale nie zmusza) pracodawcę do
    zwolnienia dyscyplinarnego.

    >Skutecznosc wypowiedzenia wywodze stad, ze zaden pracodawca, ani zaden
    >sad nie moze SILA mnie przywrocic do pracy na tym stanowisku. Sad moze
    >co najwyzej zasadzic odszkodowanie dla pracodawcy.

    Przestań wreszcie pisać bzdury - przeczytaj wreszcie rzeczony
    paragraf. Umowy na czas określony nie można wypowiedzieć, jeżeli nie
    ma w samej umowie odpowiedniej klauzuli.

    >Wycieczki osobiste sobie daruj, moze to Ty moglbys byc moim bachorem?

    Być może - podobno inteligencję dziedziczy się po matce, a nie po
    ojcu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded