PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwišzanie umowy - pracownik
  • Data: 2006-03-08 09:14:09
    Temat: Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    Od: WL <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Czyżbyś był z innej planety? Weź sobie wklep w google'a, to się przekonasz.
    > ;)
    Ciekawe co KP mowi o przuceniu pracy bo ja nic nie widze

    > Chyba nie bardzo rozumiesz, co czytasz. Dziecinada to sposób, w jaki
    > opisujesz jak to nie można Cię siłą zmusić do przyjścia do pracy; zupełnie
    > jak dziecko.
    Stwierdzilem fakt, z ktorym niektorzy polemizuja, ze NIE MOZNA mnie
    zmusic. Dziecinne jest podwazanie tego faktu.

    > I na zdrowie. W niczym nie zmienia to faktu, czym będzie w ujęciu prawa
    > pracy.
    > Dla mnie EOT.

    Dla mnie tez, bo dyskusja o rzeczach oczywistych mija sie z celem.
    Niestety dalej bede zyl w tym jakze dziecinnym i mylnym przekonaniu, ze
    moge dysponowac wlasna osoba wg wlasnego uznania.

    Pozdrawiam
    WL