PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozliczenie ze skarbowka...

  • 1. Data: 2003-02-02 10:20:53
    Temat: rozliczenie ze skarbowka...
    Od: Lukash <n...@o...stalowa-wola.pl>

    Witam

    Czy jesli rok temu sie rozliczalem (byl to pierwszy rok mojego
    zarabiania, a w tym roku nic nie zarobilem bo nigdzie nie pracowalem
    (lub jak kto woli - zarobilem 0.00) to czy musze rozliczac sie z tego
    zera? i jesli tak to czy polega to na wpisaniu we wszystkie kolumny
    zera i podatku od niego (czyli zera). Nie chce miec klopotow, dlatego
    pytam.

    Pozdrawiam
    Lukasz Sz.

  • 2. Data: 2003-02-02 17:19:55
    Temat: Re: rozliczenie ze skarbowka...
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zera? i jesli tak to czy polega to na wpisaniu we wszystkie kolumny
    > zera i podatku od niego (czyli zera). Nie chce miec klopotow, dlatego

    Podejdź do Urżedu Skarbowego to tam Ci wyjaśnią.Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-04 17:34:18
    Od: g...@o...pl

    pozr.Grażyna