PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jednostki Wojskowe

  • 1. Data: 2003-02-02 00:05:25
    Temat: Jednostki Wojskowe
    Od: "Alibaba i 40 rozbojnikow :\)" <n...@n...post.pl>

    Witam
    Mam pytanko czy ktos wie moze ktore z jednostek wojskowych w woj. lubuskim
    (numerki) przestana istniec w najblizszym czasie powiedzmy 2-3 lat. ew.
    gdzie moglbym o tym poczytac.

    Alibaba i 40 rozbojnikow :)

  • 2. Data: 2003-02-02 07:50:23
    Temat: Re: Jednostki Wojskowe
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    przeciez to tajna tajemnica

    Z.S

  • 3. Data: 2003-02-02 08:21:35
    Od: "Tęcza" <s...@w...pl>

    Użytkownik Zdzisław <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b...@4...com..
    .

  • 4. Data: 2003-02-02 21:40:29
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alibaba i 40 rozbojnikow :)" <n...@n...post.pl> napisał w
    wiadomości news:b1hn34$usl$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > (numerki) przestana istniec w najblizszym czasie powiedzmy 2-3 lat. ew.

    Na stronie MON-u jest wykaz likwidowanych garnizonów (ale nie jednostek).
    Pozdrawiam
    Ania, żona wojskowego ;-)

  • 5. Data: 2003-02-05 19:15:13
    Od: "Maciej Kaczmarek" <m...@h...pl>

    Cześć.

    Odpowiedź jest raczej prosta, na pierwszy ogień powinny pójść tak zwane
    "zielone garnizony" - czyli
    17 WBZ w Międzyrzeczu
    15 WBZ w Wędrzynie
    34 BKPanc w Żaganiu
    Nie sądzę żeby to sie stało z 5 PAM w Sulechowie (miały być tak
    przydzielone nowe haubice na angielskiej licencji, tak samo 10 BKPanc w
    Świętoszowie dali Leopardy i gdyby chcieli likwidować, to by nie wysyłali
    nadterminowych i podoficerów na szkolenia do Niemiec, Dywizja w Żaganiu też
    powinna zostać). Ale może być różnie przecież wiadomo co było z 5KBZ w
    Gubinie - Jednostka była pierwszorzutowa a zlikwidowali. Sam pamiętam jaka
    jeszcze była panika w jednostce w Międzyrzeczu kiedy chodziły ploty że ją
    chcą likwidować (lipiec - sierpień 2002 r.).
    Pozdrawiam
    Maciej Kaczmarek
    domańczak <d...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <b1k4cf$4vn$1@news.onet.pl>...

  • 6. Data: 2003-02-05 20:59:36
    Od: "Alibaba i 40 rozbojnikow :\)" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik "Maciej Kaczmarek" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Cześć.
    >
    > Odpowiedź jest raczej prosta, na pierwszy ogień powinny pójść tak zwane
    > "zielone garnizony" - czyli
    > 17 WBZ w Międzyrzeczu
    > 15 WBZ w Wędrzynie
    > 34 BKPanc w Żaganiu

    Witam
    Dzieki wszystkim za odpowiedz - co do zainteresowanych to powiem ze 34
    bedzie sie laczyc z innymi jednostkami (m.in. Krosno O.) a co dalej to
    zobaczymy
    Posdrofka :)

  • 7. Data: 2003-02-13 11:19:20
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Wed, 5 Feb 2003 19:15:13 +0000 (UTC), "Maciej Kaczmarek"
    <m...@h...pl> wrote:

    >15 WBZ w Wędrzynie

    Chyba niekoniecznie - z powodu istnienia tam poligonu. Ktoś musi ten
    poligon utrzymywać w gotowości. Chyba że za poligon odpowiada inna
    jednostka - to wtedy tak.
    PS: Jak byłm na poligonie w Wędrzynie to stacjonowały tam jeszcze
    wojska ZSRR ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa