PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnacja z pracy na zwolnieniu

  • 1. Data: 2005-06-11 14:46:53
    Temat: rezygnacja z pracy na zwolnieniu
    Od: "Lidka Zborowska" <l...@p...fm>

    Witajcie,
    piszę na grupę pierwszy raz,więc nie wiem jak mi pójdzie, ale mój problem
    jest poważny. Mam umowę do końca sierpnia 2005 r z 2-tygodniowym okresem
    wypowiedzenia, ale być może zajdzie potrzeba wcześniejszej rezygnacji z tej
    pracy. Wszystko byłoby jasne, ale jestem cały czas na zwolnieniu lekarskim.
    Najprawdopodobniej zwolnienie przedłuży się do końca czerwca, czy w takiej
    sytuacji mogę złożyć w czerwcu wymówienie, tak aby od 1 lipca zacząć prace w
    nowym miejscu?
    Z góry dzięki.
    Lidka

  • 2. Data: 2005-06-11 14:50:29
    Temat: Re: rezygnacja z pracy na zwolnieniu
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Lidka Zborowska
    <l...@p...fm> wystukał[a]:
    > jestem cały czas na zwolnieniu lekarskim. Najprawdopodobniej
    > zwolnienie przedłuży się do końca czerwca, czy w takiej sytuacji
    > mogę złożyć w czerwcu wymówienie, tak aby od 1 lipca zacząć prace w

    Możesz.
    Przepisy o tym, że nie można wypowiedzieć umowy na zwolnieniu dotyczą
    pracodawcy. Jeżeli pracownik chce to może złożyć wypowiedzenie.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-06-11 16:25:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    ięknego dnia Sat, 11 Jun 2005 16:46:53 +0200, "Lidka Zborowska"
    <l...@p...fm> zakodował:

    >czy w takiej
    >sytuacji mogę złożyć w czerwcu wymówienie, tak aby od 1 lipca zacz?ć prace w
    >nowym miejscu?

    Już nie.
    Trzeba było złożyć wypowiedzenie najpóźniej wczoraj i mogłeś to
    zrobić. Jak złożysz w przyszłym tygodniu, to pracujesz do 2
    lipca u obecnego pracodawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded