PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja "na niby" - ciut długawe › Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    From: lukasz sczygiel <g...@n...tw>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja "na niby" - ciut długawe
    Date: Mon, 16 May 2005 00:04:22 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@213-94-238-96.b-ras1.chf.cork.eircom.net

    Immona napisał(a):

    > Tak. Zawieral liste nazwisk i telefonow osob z roznych regionow, do ktorych
    > mozna zadzwonic w razie wystepowania tych problemow, ktore zdarzaly sie na
    > tyle czesto, ze procedura zostala wypracowana: zaprzyjaznione warsztaty,
    > pensjonaty, osoby majace sie zaopiekowac przyjezdnymi na miejscu,
    > zleceniodawcy, prywatny transport etc. Do tego instrukcje ustne na poczatku.

    OK. Mnie by wystarczylo.

    > Wiekszosc rozwiazywania problemow nie wymagala naruszenia srodkow firmy,
    > tylko wykonania odpowiednich telefonow i zdalnego zorganizowania planu
    > awaryjnego.

    A to zgoda, nic fikusnego.

    > Sluchaj: ja rozumiem tworzenie regulaminow, pisemnych procedur i zakresow
    > obowiazkow w sredniej firmie, ale w malej, ktora musi byc elastyczna,
    > opisanie wszystkiego (i tak by sie nie dalo wszystkiego opisac) zajeloby
    > bardzo duzo czasu. A potem i tak sie zdarzy cos nie opisanego i co -
    > pracownik moze nie podejmowac dzialania "bo to nie bylo tu opisane"?
    Nie. Wtedy dzwoni po porade do szefowej. Ale juz rozumiem mniej wiecej
    jak wyglada sytuacja.

    Tyle ze dalej jakos nie moge sobie wyobrazic ze nie mozna znalezc
    kompetentnej osoby/absolwenta ktora sobie dala by z tym rade.
    Na czym opieram taki osad? Mysle ze kilku znajomych dalo by sobie z tym
    rade (sa bezrobotni albo "malo robotni"), dlatego jakos nie wierze ze
    takich dusz brak. No ale jednak wszystko mozliwe i klocic sie z tym nie
    bede. Sugeruje zmienic metode szukania takowego pomocnika.
    Daj drugi przypadek.