PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    From: "higamus" <h...@p...net.a_to_juz.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 23:40:25 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@tc169.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:boofmk$f7n$1@inews.gazeta.pl...
    > Absolutnie nie zgodze sie jednak z twierdzeniem, ze wazne sa u pracownikow
    > kompetencje i umiejetnosci twarde. Nic bardziej mylnego, to firma to tez
    > zbiorowosc ludzi, ktorzy musza ze soba wspolgrac, powinni sie lubic i
    [..]
    Zgadzam się, że nie tylko wiedza jest ważna,.. ale w poprzedniej firmie
    właściwie od pucybuta doszedłem do
    dosyć wysokiego stanowiska - przez 6 lat co rok awans. Ludzie widząc mnie
    nie uciekali.. więc chyba o czymś to świadczy? Kurcze.. gdybym był "gołym
    mózgiem" (tzn. sama wiedza, i całkowicie wyłożone to co nazywasz
    umiejętnościami miękkimi) - to chyba nikt nie pozwoliłby mi na taką karierę?
    Dlatego wkurza mnie nie że wykładam się na tych HR-kowiczkach.
    Do tego - w połowie przypadków mam wrażenie, że pani przyciągneła mnie na
    rozmowe ot tak sobie żeby zapełnić sobie lukę czasową: o ile samo ogłoszenie
    wskazuje że mogę aplikować, to w czasie rozmowy okazuje się że właściwie to
    praca nie dla mnie.
    Szczytem było jak jakaś głupia siksa, sciągneła mnie do miasteczka odległego
    o pociąg-pociąg-pekaes (ok 3 godz). tylko po to żeby przywitać mnie radosnym
    stwierdzeniem że ona sobie TERAZ tak pomyślała że ja jednak z innej branży i
    w tej się nie sprawdzę.

    ale trochę się oddaliłem od tematu..

    > odgadnac kogo szuka firma) O wiele bardziej nalezy sie bac
    > nieodpowiedzialnych pytan o przyczyne okraglych wlazow do studzienek albo

    A co nieodpowiedzialnego w tym pytaniu? Przecież każde dziecko wie że włazy
    są okrągłe bo koło to jedyny
    kształt który gwarantuje że właż nie wpadnie do studzienki (spróbujcie z
    kwadratem albo trójkątem - jak odpowiednio ustawić to wpadnie!) ;-))) heheh

    > Ps. Do grupowicza, ktory nie przeszedl zadnej rozmowy z kadrowa. Moze to
    nie
    > jej wina (chcociaz moglo tak byc), ale twoja???![...] Moze warto by
    potrenowac u siebie
    > niektore z tych umiejetnosci??

    Powiem tylko, że poszedłem raz na rozmowę, całkowicie wcześniej sfiksowawszy
    się na tym aby być siłą spokoju ( a nie jestem :-) ). Rozmowa skonczyła się
    "No wiedzę ma pan ogromną..ale pan jest taki spokojny a my szukamy kogoś
    dynamicznego". :-(((

    Poza tym - masz rację - w większości przypadków pytania są takie, że nie
    wiadomo jaka jest dobra odpowiedź. U jednej pani będzie dobra odpowiedź "A",
    a u drugiej "B" a "A" zdyskfalifikuje.. :-(
    I bądź tu mądry .. :-(