PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
  • Data: 2003-11-11 13:02:42
    Temat: Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    higamus napisał:

    > A co nieodpowiedzialnego w tym pytaniu? Przecież każde dziecko wie że włazy
    > są okrągłe bo koło to jedyny
    > kształt który gwarantuje że właż nie wpadnie do studzienki (spróbujcie z
    > kwadratem albo trójkątem - jak odpowiednio ustawić to wpadnie!) ;-))) heheh

    Trójkąt równoboczny też? ;)

    Nie jestem HR, jestem bezrobotnym, ale nie sądzę, żeby sama odpowiedź
    miała większe znaczenie - na jezdniach są również pokrywy prostokątne, a
    pokrywy okrągłe, mimo że nie wlatują, to też mogą niezłe kuku zrobić,
    jak się trochę przesuną względem otworu, albo otwór się "rozkalibruje".
    Prawdopodobnie prawidłowa metodologicznie odpowiedź [ale fizykiem, ani
    mechanikiem też nie jestem], to to, że:

    a. mają najlepszy/najbardziej zrównoważony rozkład wektorów sił pod
    obciążeniem;
    b. nacisk na studzienkę nigdy nie jest punktowy i [może] też jest
    bardziej zrównoważony niż w innych kształtach;

    A odpowiedź niemetodologiczna umożliwia ocenę zdolności [zachowania]
    odpowiedzi na "głupie" pytania i argumentacji. Na twoim miejscu nie
    wspominał bym o trójkątach. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)