PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
  • Data: 2003-11-11 08:40:34
    Temat: Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> szukaj wiadomości tego autora

    "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    [...]
    > czytaja ksiazki z ktorych wynika, ze jak trzymasz rece zlozone w ten czy
    > inny sposob albo siedzisz tak a nie inaczej, to sie nie nadajesz, bo za
    > nerwowy np. jestes. Ja tez czytalem te ksiazki, ale nie chce mi sie z nimi
    > walczyc, wiec mowie to co wiem, ze chca uslyszec, a powaznie rozmawiam z
    > ludzmi powaznymi, i tobie tez tak radze.
    > pozdr
    > /p

    miałem taką część szkolenia z marketingu, i sztywny gośc, jak dla mnie cały
    sztuczny i dbający o 'mowę ciała', o której właśniemówił, dawał przykłady, jak
    to np. rozpoznał kokieterię u kasjerki, bo poprawiła włosy, więc na przykład był
    to dobry moment, żeby się z nią spróbować umowić... tylko, że w żadesn sposób
    nie potwierdził swojej obserwacji.
    i serwują tacy ludzie same tzw. techniki ale bez wiedzy, czy głęszego pomyślunku

    Jerzy