PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    From: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 13:51:58 +0100

    higamus wrote:

    > Tak się zastanawiam dlaczego w większości rekrutacji proces ten musi się dla
    > mnie skończyć na etapie
    > pani z personalnego która "ocenia moją osobowość".

    > Po co taka pani wogóle jest? Czemu mnie odsiewa nie zadając ani pół pytania
    > merytorycznego?
    > Jestem psychopatą czy chory psychicznie? Smierdzę?? czy co???

    heh ... no wlasnie to ma za zadanie wylowic _dobry_ HR...
    z mojego doswiadczenia - wpadlem wrecz ( bo bylem spozniony ) na rozmowe
    i pozniej wyszlo ze to HR - ubrany bylem ..hmm smiesznie - spodnie
    szerokie + bluza z kapturem - ale pani zadawala konkretne pytania, chodz
    na pytanie jak reaguje na upierdliwego usera, stwierdzilem ze nie
    aplikuje na helpdesk :) okazalo sie ze dala b. dobre ref.

    po 3 miesiacach szukali jeszcze kogos - koles mial _dobre_ papiery, ale
    HR go uwalil, bo by sie z nim pracowac nie dalo - niekontaktowy, nie
    umial po prostu pracowac w grupie. co z tego ze jest dobry, ale jak nic
    nikomu nie powie, nie przekaze, nie zgra sie z grupa ?

    co do zapachu :) wystarczy sie umyc :))))))

    > WIĘC O CO CHODZI???

    wiec kup 2 ksiazki o rozmowach z HR, wyucz sie tego o co pytaja..oni z
    tych samych ksiazek sie uczyli..jak ktos pisal w wiekszosci to debile (
    pytania po co klapa od kanalu okragla? )

    m.