    From: " ralf" <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja
    Date: Mon, 9 May 2005 11:32:10 +0000 (UTC)

    Miałem podobną sytuację. Rekrutacja do dużej międzynarodowej firmy.
    Wysyłam swoje CV. Po około 2 tyg. od ogłoszenia zaproszenie na rozmowę z
    kierownikiem działu. Oprócz rozmowy sprawdzane są także umiejętności niezbędne
    do pracy na stanowisku. Pan kierownik mówi, że odezwą się raczej szybko bo
    zależy im na czasie. Po jakimś tygodniu zaproszenie na drugą, ostateczną
    rozmowę z Panią z HR. Podczas rozmowy Pani mówi, że decyzja kogo zatrudnią
    będzie podjęta w przeciągu 2 tyg. bo mają baaardzo dużo kandydatów.
    Po około 2 tyg. od drugiej rozmowy dostaję informację, że niestety nie
    dostałem się. Myślę sobie: "szkoda, na testach poszło mi bardzo dobrze, byłem
    prawie pewien że mnie wezmą. No ale pewnie byli lepsi jeśli było tylu kandydatów".
    No ale to nie koniec historii. Jakie było moje zdziwienie kiedy po jakiś 2
    tygodniach widzę ogłoszenie tej firmy na to samo stanowisko. Aż mnie
    zamurowało. Prowadzili rekrutację przez 2 miesiące i nikogo nie znaleźli?? Nie
    kupuję tego, szczególnie, że spełniałem ich wymagania i udowodniłem to na
    rozmowie. Nie może to być też kwestia kasy. Wiem ile się tam zarabia.
    Co wy na to??