PracaGrupypl.praca.dyskusje › ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe

  • 1. Data: 2008-08-02 19:06:04
    Temat: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    proponuje ranking z grupami zawodowymi / pracownikami danych firm,
    ktrych poziom niekometencji jest najnizszy.

    na pierwsze miejsce nominuje pracowników PKP: konduktorów, ludzi
    układających rozkłady jazdy i ludzi ogłaszających rozkłady jazdy za
    nieustające: "Nie wiem" i ogólny burdel w całym pkp.

    pozdr

  • 2. Data: 2008-08-02 19:10:14
    Temat: Re: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    (s) pisze:
> [...]
    > układających rozkłady jazdy i ludzi ogłaszających rozkłady jazdy za
    > nieustające: "Nie wiem" i ogólny burdel w całym pkp.

    "ktrych poziom niekometencji jest najnizszy. " - czyli tych najbardziej
    kompetentnych? podwojne zaprzeczenie i juz sie zgubiles w logice ;)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2008-08-02 19:16:18
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik Maverick napisał:

    > "ktrych poziom niekometencji jest najnizszy. " - czyli tych najbardziej
    > kompetentnych? podwojne zaprzeczenie i juz sie zgubiles w logice ;)
    >
    > Pozdr.

    sluszna racja :)
    chodzi o: "o najwyższym poziomie niekompetencji" lub "najniższym
    poziomie kompetencji".

    pozdr

  • 4. Data: 2008-08-02 19:40:13
    Od: pw <p...@o...pl>

    (s) pisze:
    > sluszna racja :)
    > chodzi o: "o najwyższym poziomie niekompetencji" lub "najniższym
    > poziomie kompetencji".

    Lekarze. Pójdziesz do kilku i każdy postawi inną diagnozę. W tej chwili
    przypominam sobie kilka takich przypadków.

    Pozdrawiam
    pw

  • 5. Data: 2008-08-02 23:21:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sat, 02 Aug 2008 21:06:04 +0200, "@((s)).wp.pl"
    <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl"> zakodowal:
    >na pierwsze miejsce nominuje pracowników PKP: konduktorów, ludzi
    >układających rozkłady jazdy i ludzi ogłaszających rozkłady jazdy za
    >nieustające: "Nie wiem" i ogólny burdel w całym pkp.

    Ja nominuję
    1. Politycy
    2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).
    3. sprzedawcy sklepowi
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2008-08-02 23:47:00
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    (s) wrote:
    > proponuje ranking z grupami zawodowymi / pracownikami danych firm,
    > ktrych poziom niekometencji jest najnizszy.

    a kim jestes z zawodu ?

  • 7. Data: 2008-08-03 04:45:02
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Kaizen pisze:
    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    Wyprodukowałeś kiedyś jakiś bardziej ambitny program komputerowy? Może
    pokażesz jego kod? Czy może tak sobie tylko gadasz bez znajomości tematu?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 8. Data: 2008-08-03 05:17:35
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik MarcinF napisał:

    > a kim jestes z zawodu ?

    studentem

  • 9. Data: 2008-08-03 06:21:36
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    On Sat, 02 Aug 2008 21:40:13 +0200
    pw <p...@o...pl> wrote:

    > Lekarze. Pójdziesz do kilku i każdy postawi inną diagnozę. W tej chwili
    > przypominam sobie kilka takich przypadków.

    Jak by tak patrzec to w kazdym zawodzie znajda sie czarne owce.
    Jestesmy za biednym krajem by miec dobrych specjalistow, a nasza
    mentalnosc indywidualistyczna oraz zazdrosc powoduja, ze mimo czasami
    duzej wiedzy, niechcemy innym pomagac, co przeklada sie na niska jakosc
    uslug. I do tego brak checi zrozumienia drugiej strony ...

    --
    TM

  • 10. Data: 2008-08-03 06:41:47

    On Sun, 03 Aug 2008 01:21:07 +0200
    Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    > 2. Programiści (gdyby samochody były takiej jakości jak programy
    > komputerowe w życiu bym do żadnego nie wsiadł).

    A moze nie umiales przedstawic dobrze zalozen do programu, ktory
    zamawiales?!

    --
    TM