PracaGrupypl.praca.dyskusje › analityk IT / warszawa - jakie pensje

  • 1. Data: 2008-08-01 19:25:58
    Temat: analityk IT / warszawa - jakie pensje
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    Analityk IT, 5 lat doswiadczenia w tworzeniu aplikacji finansowych (sredniej
    wielkosci firmy), po IT na politechnice, dodatkowo studia podyplomowe z
    zarzadzania projektami, znajomosc uml, programow do modelowania, metodyk
    projektowania (rup, scrum, xp, pmi itd.), podstaw ksiegowosci, prawa, dobrze
    2 jezyki obce, obycie w pracy z klientami, doswiadczenie w negocjacjach,
    prezentacje itd.

    Na jaka pensje netto moze taka osoba liczyc w Warszawie na umowe o prace?
    (ewentualnie do jakich firm uderzyc z aplikacja?)

  • 2. Data: 2008-08-01 19:58:09
    Temat: Re: analityk IT / warszawa - jakie pensje
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 1 Sie, 21:25, "pitero" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na jaka pensje netto moze taka osoba liczyc w Warszawie na umowe o prace?
    > (ewentualnie do jakich firm uderzyc z aplikacja?)

    rekomenduje dowolne firmy konsultingowe, najlepiej z te z gornej
    polki. Ja bym zaczal od Deloitte. Inne zbadal uwaznie przez
    zaaplikowaniem, w szczegolnosci bardzo ostroznie podchodzilbym do
    Altkomu.

    Co do wynagrodzenia - jesli jestes rzeczywiscie dobry, to 5 cyfr netto
    jest zupelnie realne. Choc nie rozumiem tego przywiazania do umowy o
    prace.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2008-08-02 08:52:11
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > rekomenduje dowolne firmy konsultingowe, najlepiej z te z gornej
    > polki. Ja bym zaczal od Deloitte. Inne zbadal uwaznie przez

    firmy konsultingowe z gornej polki kojarza mi sie z ogromnym open space,
    gdzie ludzie siedza jak mrowki, pracuja po 10-12 h dziennie, o wyjazdach na
    delegacje sa informowani gora dzien przed i pierze im sie glowe mowiac
    codziennie, ze sa wspaniali, genialni i cudowni

    sorry, ale to nie dla mnie....

    chyba, ze sie myle i sa tez "normalne" firmy konsultingowe z gornej polki?

  • 4. Data: 2008-08-02 09:07:35
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > jest zupelnie realne. Choc nie rozumiem tego przywiazania do umowy o
    > prace.

    kiedys chcialem zalozyc DG i w taki wlasnie sposob wspolpracowac z firmami

    moze mialem pecha, ale umowy, ktore mi zaproponowano nie nadawaly sie do
    podpisania (trzeba nie miec podstawowej orientacji w prawie, choc np.
    rozmawialem z firma zajmujaca sie oprogramowaniem ksiegowym, gdzie
    teoretycznie "pracownik" powinniem sie orientowac w takich sprawach (nie
    tylko rachunkowosci ale szerzej), a wszelkie proby nawet drobnych negocjacji
    byly kwitowane - albo pan podpisuje, albo nie (oczywiscie powiedziane w
    sposob dyplomatyczny)

    juz nie wspomne, ze dla mnie negocjacje stawki powinny wygladac tak - koszt
    dla pracodawcy w przypadku zatrudnienia na umowe o prace (czyli pensja
    brutto plus zus "pracodawcy" plus urlopy, jakos ryczaltowo chorobowe, np.
    statystycznie 10 dni w roku) i ta suma powinna byc podstawa negocjacji (jak
    podzielimy sie "zyskiem" uwzgledniajac, ze dzialalnosc wiaze sie z
    dodatkowymi kosztami (typu komp, soft, ksiegowosc) i wiekszym ryzykiem);
    niestety czesto firmy proponuja na DG symbolicznie tylko wyzsza stawke niz w
    innej moglbym dostac na umowe o prace

    takie sa moje doswiadczenia z negocjacji umow wspolpracy na DG, kiedys
    natracilem na to sporo czasu i jakos nie mam ochoty powtarzac (choc moze
    mialem pecha...)