PracaGrupypl.praca.dyskusje › edukacja IT - gdzie szukac

  • 1. Data: 2008-07-31 18:58:17
    Temat: edukacja IT - gdzie szukac
    Od: "info" <p...@w...pl>

    jakie znacie firmy w ktorych mozna pracowac jako trener szkolen z dziedziny
    IT i w ktorych fajnie sie pracuje (inne niz altkom)?

  • 2. Data: 2008-07-31 21:13:09
    Temat: Re: edukacja IT - gdzie szukac
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    info pisze:
    > jakie znacie firmy w ktorych mozna pracowac jako trener szkolen z dziedziny
    > IT i w ktorych fajnie sie pracuje (inne niz altkom)?

    tez sie przylacze do tematu, najlepiej jakby taka firma byla z wroclawia lub okolic

  • 3. Data: 2008-07-31 21:27:18
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > tez sie przylacze do tematu, najlepiej jakby taka firma byla z wroclawia
    > lub okolic

    ja myslalem raczej o wawie ;), tak wiec podpytamy wspolnie o wawe i wroclaw
    ;)

  • 4. Data: 2008-07-31 21:50:39
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 31 Jul 2008 23:27:18 +0200, "info" <p...@w...pl> wrote:

    >ja myslalem raczej o wawie ;), tak wiec podpytamy wspolnie o wawe i wroclaw
    >;)

    Altkom? Ale pisali tutaj, że słabo w tej firmie wygląda. A w ogóle to
    daj w google hasło "szkolenia IT" i masz listę firm szkoleniowych...

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2008-07-31 22:08:47
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > Altkom? Ale pisali tutaj, że słabo w tej firmie wygląda. A w ogóle to
    > daj w google hasło "szkolenia IT" i masz listę firm szkoleniowych...

    dlatego pytalem inne niz altkom (nie wiem jak firma moze miec takie
    podejscie do swoich pracownikow swoja droga!)

    gogle nie rozwiazuje sprawy, bo wazna jest druga czesc pytania - "w ktorych
    fajnie sie pracuje"