PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-06 10:13:22
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie odpowiadam za to - widac takie tam byly normy pracy (skoro nikomu taka
    > metoda selekcji nie przeszkadzala), nie znaczy to jednak, ze gdzie indziej
    > takie sa.

    Takie normy selekcji obowiązują również przy udzielaniu kredytów
    (dzisiaj np. rudym nie dajemy, albo nie dajemy tym, co się głupio
    nazywają) - dotyczy to nie banków spółkdzielczych z Koziej Wólki, a tych
    z początku listy.
    Od ludzi się zaczyna, na pieniądzach kończy - trudno wymagać od
    pracownika etyki zawodowej, gdy "szef też tak ma", szef zwykle przyciąga
    podobnch sobie i takimi się otacza.

    Dogbert