PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Raiffaisen - przepraszam - EOT
  • Data: 2003-03-05 18:04:22
    Temat: Raiffaisen - przepraszam - EOT
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b455lt$696$1@inews.gazeta.pl...
    > Gluestick <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Ale o co ci właściwie chodzi. Masz pretensje, że ktoś przeczytał twoją
    oferte
    > i ci na to odpowiedział. Firma nie ma obowiązku czytania wszystkich ofert
    > odpowiadania na nie.

    Nie zorzumiałeś maila. Chdodzi o to że dopiero teraz
    została ona przeczytana. Wydaje mi się dziwne, że firma
    organizuje rekrutację a następnie czyta nadesłane dokumenty
    dopiero po trzech tygodniach.

    Jednocześnie pod naciskiem opinii publicznej (piszę serio):
    Przepraszam Panią Annę Starostecką-Kaczmarek za to, że nazwałem
    ją tak jak nazwałem.

    Choć nie zgadzam sie z wieloma argumentami przytoczonymi
    przez szanownych grupowiczów dotyczących technicznych aspektów
    wysyłania bądź nie potwierdzenia przeczytania, to jednak powinienem był
    lepiej to przemyśleć, a nie pisać pod wpływem nagłego wzburzenia.
    Jeszcze raz przepraszam.

    Gluestick