PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-05 11:41:31
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9334DC1F14506WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > Nie mialem zamiaru nikogo obrazac, ale po prostu wydaje mi sie, ze
    poszukiwanie pracy
    > to nie czas na "zemste" - zreszta cos, co zdenerwowanemu kandydatowi
    wydaje sie
    > swietnym odwetem,

    Oczywiście, że to nie czas na zemstę, i ja nie zamierzam robic tej pani
    "koło pióra".
    Napisałem to co napisałem ponieważ rozbroiła mnie jej postawa. To nie jest
    żadna zemsta
    Skąd ci to przyszło do głowy.

    > stawia go w oczach pracodawcy na rowni z nieprzewidywalnym
    > osobnikiem zupelnie nieodpornym na stres. A palenie za soba mostow nie
    jest dobrym
    > pomyslem ani na czasy prosperity, ani dekoniunktury !

    Piszesz o paleniu mostów. Dobre sobie. Nad rzeczką nie było nawet
    przerzuconej deski :-)

    pzdr
    Gluestick