PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-05 07:09:43
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podejrzewam Aniu, że to potwierdzenie było wygenerowane automatycznie...
    :)

    > BTW, pewnie skuteczniej jest wysyłać 'fizyczny' papier
    > mimo wszystko, nadal mail jest traktowany inaczej

    Mozna zaniesc osobiscie. Robiac to zawsze liczylem na to ze spotkam jakis
    ludzikow, chociazby takich palacych papierosa przed firma - zawsze to troche
    oryginalniej niz CV + standardowy LM wyslany korespondencja spamerska do
    wszystkich oglaszajacych sie ze szukaja pracownika.

    ps.
    Moje CV bylo po to w pomaranczowych okladkach, zeby sie troszke wyrozniac
    wsrod innych na stosie.

    pozdr
    Szymon Kunysz