PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o prace-kaufland

  • 1. Data: 2002-05-28 17:37:10
    Temat: pytanie o prace-kaufland
    Od: "grzegorz" <k...@p...fm>

    Wlasnie siostra dostala poczta umowe o prace w biurze w Kauflandzie, jest to
    jej pierwsza praca wiec skandalicznie niskie zarobki mozna jakos
    wytlumaczyc. Czy moze ktos z Was ma do czyniania z ta firma, na co nalezy
    uwazac i czego sie spodziewac ??? nie chce aby sia podlamala, a tego mozna
    sie obawiac sluchajac o warunkach panujacych w marketach.
    grzes

  • 2. Data: 2002-05-28 18:35:21
    Temat: Re: pytanie o prace-kaufland
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    W czasie podjęcia pracy, dalej szukać kolejnej !!!

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-29 06:43:12
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > uwazac i czego sie spodziewac ??? nie chce aby sia podlamala, a tego mozna
    > sie obawiac sluchajac o warunkach panujacych w marketach.

    W marketach, jak nigdzie indziej, prawo pracy jest skrupulatnie
    przestrzegane, bo wszelkie Inspekcje mają wielką radośc z kontrolowania tych
    placówek. Jeśli dostała pracę biurową i ma umowę o prace - to nic jej tam
    nie grozi:)
    Kaufland jest sporym niemieckim detalistą, 3 lata temu podjeli spóźniona
    decyzje o wejściu w Europe Wschodnia ( o ile mnie pamięć nie myli, mają
    pierwszy sklep w Czechach).

    A spodzewać się należy , że będzie trzeba robisz dużo, szybko i właściwej
    jakości. Zamiast szukać innej roboty - proponowałbym robić swoje dobrze i
    przyglądać się innym stanowiskom wewnątrz firmy, bo awans wewnątrz sieci
    jest rzeczą możliwą i często spotykaną.
    Szkoda, ze nie powiedziałeś o jakie stanowisko chodzi?

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-05-30 14:51:19
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "grzegorz" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwazac i czego sie spodziewac ??? nie chce aby sia podlamala, a tego mozna
    > sie obawiac sluchajac o warunkach panujacych w marketach.

    Moze bede niedyskretny ale co to znaczy skandalicznie niskie zarobki ?
    Ile ? I jakie miasto ?

    Enif