PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o pensje

  • 1. Data: 2003-09-11 20:16:01
    Temat: pytanie o pensje
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie jesli na podstawie umowy o prace miałbym zarabiać 4000 tys
    brutto ile to wychodzi netto (jak to sie oblicza)?
    Czy przy takich zarobkach przez rok czasu mieszcze sie w pierwszym progu
    podatkowym?
    Czy podstawa opodatkowania wynosi 4000 tys czy tą kwote pomniejszona o
    koszty ZUS i itp?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-09-11 20:27:34
    Temat: Re: pytanie o pensje
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatkowym?
    > Czy podstawa opodatkowania wynosi 4000 tys czy tą kwote pomniejszona o

    http://szukaj.onet.pl/query.html?qt=kalkulator+wynag
    rodzenia&col=all&fff=1

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-09-11 20:31:30
    Od: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>

  • 4. Data: 2003-09-11 23:34:37
    Od: "Semmix" <s...@N...gazeta.pl>

    To znaczy Ten co daje Ci kasę więcej nie zamierza wydawać na Ciebie. A to
    oznacza: pensja + 50% (około) = 4000. Stąd Twoja pensja = (2/3) * 4000 tak
    mniej więcej. To jest wartość 1333*2 = 2666. Ale od tego i tak musisz
    zapłacic podatek do takiego specjalnego urzędu około 20% od 2666. A to
    znaczy, że Ty dostaniesz tak mniej więcej 80% * 2666 to znaczy około 2135
    złotych. Są to ineteresy typu B2B, o których niżej mozna poczytać.

  • 5. Data: 2003-09-12 21:34:55
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > podatkowym?
    > Czy podstawa opodatkowania wynosi 4000 tys czy tą kwote pomniejszona o

    Przy takich zarobkach znajdziesz sie raczej w pierwszej 100-tce najbogatszych
    Polakow, niz w 1 progu podatkowym.

    Na reszte pytan odpowie kalkulator np na www.gazeta.pl/praca

    MSPANC
    Prosze szanowac liczby!

    pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2003-09-24 10:46:18
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > podatkowym?
    > Czy podstawa opodatkowania wynosi 4000 tys czy tą kwote pomniejszona o

    Stary - zaoferowali Ci taka kase, a Ty sobie netto nie potrafisz policzyc ?
    Dawaj namiary na ta firme !

    ROTFL