PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o firmę - Koło

  • 1. Data: 2003-09-05 20:53:18
    Temat: pytanie o firmę - Koło
    Od: "girl" <g...@g...pl>

    witam,

    Czy ktoś zna tą firmę i może coś obiektywnie o niej powiedzieć (warunki,
    atmosfera pracy, itp)

    Pozdrawiam
    Basia

  • 2. Data: 2003-09-06 15:06:46
    Temat: Re: pytanie o firmę - Koło
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś zna tą firmę i może coś obiektywnie o niej powiedzieć (warunki,
    > atmosfera pracy, itp)

    O warunkach pracy nic nie wiem, ale jest to stara, stabilna duza i znana w
    swojej branży w Polsce i (nie tylko) firma, i chyba warto by było tam
    popracowć :)
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-09-08 13:37:46
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    girl <g...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś zna tą firmę i może coś obiektywnie o niej powiedzieć (warunki,
    > atmosfera pracy, itp)

    A o jakie stanowisko konkretnie Ci chodzi? Bo ja pochodzę z Koła i mam tam
    kilku znajomych. Oczywiście zakładam że chodzi Ci o Sanitec, Koło to tylko
    marka a nie nazwa firmy.

    Pozdrawiam
    Konlin

  • 4. Data: 2003-09-09 11:02:01
    Od: "girl" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilku znajomych. Oczywiście zakładam że chodzi Ci o Sanitec, Koło to tylko

    oczywiście chodzi o Sanitec - użyłam nazwy potocznej :-)
    Interesuje mnie praca w dziale IT.

    pozdrawiam
    Basia