PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
    From: Jarek Hirny <a...@h...pl>
    Subject: Re: pseudoinformatycy
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 24 Jul 2005 22:15:36 +0200

    On 24 Jul 2005 19:21:25 +0200, Aleksander Galicki wrote:

    > programowanie (konstrukcja maszyny, algorytmu czy jakkolwiek inaczej to nazwac)
    > jest wazna czescia. Zlozonosc obliczeniowa, metody numeryczne, algorytmy i
    > struktury danych (chyba wiekszosc uczelni ma podobny wprowadzajacy kurs),
    > wiekszosc kursow dotyczacych lingwistyki, metody optymalizacji...

    Jak raz się mogę zgodzić. IMO porządnie wykładane programowanie -- a nie
    kurs jakiegoś języka -- to jest nauka pewnej metody myślenia, potrzebnej
    każdemu informatykowi, niezależnie od tego, czy zajmuje się kodowaniem,
    administrowaniem sieci, analizą komputerową języka naturalnego czy bazami
    danych.

    Coś jak logika dla prawnika (która, nb, powinna być wykładana na każdym
    kierunku studiów).

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    hadeharia - The practice of constantly using the word ,,Hell" in speaking