PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-25 08:06:29
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A na jakiej uczelni zmuszają do programowania w c przez 5 lat z rzędu ?
    > Wiec jak miałby wygladac organizacyjnie taki wybór: szkoła mialaby
    > zatrudnic dla kazdej grupki osob wykladowce, ktory zna dany jezyk?
    Jak najbardziej.
    Gdy studiowałam, każdego roku na podstawowym przedmiocie "pracownia
    programowania" uczony był inny język. Dodatkowo było obowiązkowych kilka kursów
    różnych języków (pół roku). Student wybierał sobie który chciał.
    Jak było za dyużo chętnych na do jednej grupy decydowała średnia.

    W ten sposób nauczono podstaw programowania w językach o całkowicie
    różnej "filozofii". Był zarówno pascal, asembler, jak i programowanie
    obiektowe, czy ściśle związane z bazami danych.
    Nikt mnie nie zmuszał do programowania w C, choć ja akurat zaliczyłam (przede
    wszystkim na zasadzie baraniego pędu w tym samym kierunku co stado :) )
    NA pewno wielu z C się nie zetknęło, jeśli nie chciało. Można było wybrać inne
    języki.