PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
    From: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pseudoinformatycy
    Date: 24 Jul 2005 20:32:24 +0200

    > Rotfl. Co za debilny pogląd rodem ze średniowiecza... Właśnie dzięki takiemu
    > myśleniu polskie uczelnie produkują absolwentów z taśmy, zupełnie
    > nieprzygotowanych do wymagań rynku.

    A moglbys to rozwinac? Te przedmioty, ktore wymienilem, sa niepotrzebne? Czy
    moze da sie je wykladac bez 'programowania'?

    > Czego nie rozumiesz w słowie 'programowanie'?

    IMO dosc dobrze rozumiem to slowo, nawet zarabiam tym na zycie. Jesli wydaje ci
    sie inaczej - prosze o jakies konkrety.

    Skonczylem ze zlosciwosciami, chce jednak zobaczyc co masz do powiedzenia
    merytorycznie. Wydawalo mi sie, ze nie rozumiesz po co jest programowanie na
    studiach. Chetnie uslysze, jak bys widzial studia (CS albo software
    engineering) bez programowania. Chcac uniknac nieporozumien
    terminologicznych: "programowanie" = konstrukcja programu.

    A.