PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-24 18:13:48
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki <c...@p...fm> wrote:

    > To moze przespales swoje studia? Jest cale mnostwo przedmiotow absolutnie

    Byłbyś łaskaw darować sobie takie uwagi? Nic Ci do mojej edukacji.

    > podstawowych dla informatyka (co za niefortunne polskie slowo), w ktorych
    > programowanie (konstrukcja maszyny, algorytmu czy jakkolwiek inaczej to nazwac)

    Rotfl. Co za debilny pogląd rodem ze średniowiecza... Właśnie dzięki takiemu
    myśleniu polskie uczelnie produkują absolwentów z taśmy, zupełnie
    nieprzygotowanych do wymagań rynku.

    > jest wazna czescia. Zlozonosc obliczeniowa, metody numeryczne, algorytmy i
    > struktury danych (chyba wiekszosc uczelni ma podobny wprowadzajacy kurs),
    > wiekszosc kursow dotyczacych lingwistyki, metody optymalizacji...

    Czego nie rozumiesz w słowie 'programowanie'?

    > No coz, informatyk(?), w ktorym programowanie wzbudza tak negatywne uczucia -

    Tak, tak. Bo programowanie, to taka życiowa potrzeba *sigh*

    > dobry material dla psychologa. Moze, jesli jestes administratorem, powinienes
    > byl studiowac cos co cie bardziej interesuje - np (strzelam) filologie

    Może byś sobie łaskawie darował te durne prywatne uwagi? W innym wypadku
    raczej pozostanie Ci dyskutowanie samemu ze sobą.

    > romanska? Informatyka jest wszak tylko milym dodatkiem a nie wymaganiem na to
    > stanowisko.

    Oczywiście. I wspaniałą podstawą do zarejstrowania się jako bezrobotny.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based