PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwane studia czy pisać w cv? › Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    Date: Mon, 18 Jul 2005 13:58:34 +0200

    Re to: pitos [Mon, 18 Jul 2005 13:50:03 +0200]:

    > ale mam nadzieję, że nadrobie to pięcioletnim doświadczeniem
    > w pracy

    Zazwyczaj bez wiekszego problemu. W firmach ktore znam, sadza sie
    po prostu delikwenta, daje mu do zrobienia "cos" i reszta zespolu
    sobie ocenia czy to "cos" i delikwent sie nadaje czy nie.

    > w większości ofertach pracy podstawa to wykształcenie wyższe.
    > Trochę tego nie rozumie

    A juz Ci tlumacze: mnie jeszcze szajba pt "papier, papier, PAPIER!"
    na szczescie zdazyla ominac, ale w tej chwili jest juz nadzwyczaj
    popularna. W efekcie mamy tone absolwentow kierunkow takoz dziwnych
    jak i pozytecznych, z ktorymi nie za bardzo wiadomo co zrobic, bo
    wiekszosc trafila na ten a nie inny przypadkiem, na fali aktualnej
    mody albo 'ze znajomymi'.

    Dzieki czemu kursuja dowcipy typu:
    - Co mowi bezrobotny absolwent Uniwersytetu do pracujacego
    absolwenta Uniwersytetu?
    - "Duza Cole i frytki poprosze".

    Pracodawcom natomiast, zwlaszcza z firm wiekszych a juz nie daj
    Boze zagranicznych wydaje sie, ze ludzie ida na studia zgodne z
    tym co ich interesuje i czego chca sie uczyc. Wiec w efekcie im
    wychodzi, ze taki po studiach bedzie lepszy.

    Kira