PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwane studia czy pisać w cv? › Re: przerwane studia czy pisać w cv?
  • Data: 2005-07-18 12:51:17
    Temat: Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    Od: Tomi <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracodawcom natomiast, zwlaszcza z firm wiekszych a juz nie daj
    > Boze zagranicznych wydaje sie, ze ludzie ida na studia zgodne z
    > tym co ich interesuje i czego chca sie uczyc. Wiec w efekcie im
    > wychodzi, ze taki po studiach bedzie lepszy.

    Sa pewne stanowiska , ze trzeba miec papierek , chyba nawet jest przepis
    ze osoba powinna miec kfalifikacje a papierek potwierdza kfalifikacje.
    Sam nie skonczylem studiów , i uwazam ze to sie przydaje tak naprawde
    na stanowiska kierwonicze.W Polsce jest ogolnie bezrobobie i 60%
    absolwentów nie pracuuje w swoim zawodzie.Z tego co uczą na studiach
    to naprawde nie wiem po co marnowac 5 lat jak mozna przejsc
    przeszkolenie.W Polsce tak juz jest powtarzaja ze absolwenci nie mają
    pracy , ale inni to co nie ludzie tez potrzebuja pracowac.