PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwane studia czy pisać w cv? › Re: przerwane studia czy pisać w cv?
  • Data: 2005-07-19 09:13:15
    Temat: Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pitos <p...@i...pl> napisał(a):

    > Przerwałem studia na trzecim roku nie uzyskując tytułu, czy mam to
    > uwzględnić w moim CV czy raczej nie wspominać o tym i napisać tylko że
    > skończyłem technikum? Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Wszystko zalezy od:

    -jak pracodawca sformuowal ogloszenie,

    -jakie wymogi stawia,

    -na jakie stanowisko szuka,

    -czy wymog odnosnie wyksztalcenia sformuowal: wyksztalcenie wyzsze mile
    widziane, czy w wymogach wypunktowal: 1) ble... ble... ble... 2) ble...
    ble... ble... 3) wyksztalcenie wyzsze (banalny przyklad: czasami
    wyksztalcenie wyzsze jest bezwzglednym wymogiem, bo jezeli np. szukaja
    lekarza, to oczywistym faktem jest, ze pracownik musi miec studia ukonczone)

    Dla sensownego pracodawcy, Twoje 3 lata edukacji nie beda czasem straconym,
    jakas wiedze posiadles.
    Jezeli natomiast Twoje 5-letnie doswiadczenie zawodowe jest zbiezne z
    kierunkiem studiow, warto je mysle wspomniec w CV, nekoniecznie wspominajac
    w nim na papierze, ze studia przerwane na trzecim/po trzecim roku.

    Czasami pytaja czemu studia niedokonczone, warto miec "przygotowana"
    wczesniej sensowna odpowiedz.

    Wypunktuj w liscie motywajacyjnym, swoje zalety, szczegoly dotyczace
    doswiadczenia, Twoje cechy charakteru, ktore Twoim zdaniem sa niezbedne, aby
    dla tego konkretnego pracodawcy byc dobrym nabytkiem. Wodolejstwo, ale z
    konkretami (czesto jest w stanie ukryc wymog, ktory pracodawca stawia, my go
    nie spelniamy, ale zablysniemy wyciagajac jakis inny AS z rekawa).