PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwane studia czy pisać w cv? › Re: przerwane studia czy pisać w cv?
  • Data: 2005-07-19 20:22:52
    Temat: Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    Od: cartman <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pitos napisał(a):
    > tak wiem, że w tych czasach wykształcenie średnie to nie za dużo ale mam
    > nadzieję, że nadrobie to pięcioletnim doświadczeniem w pracy, chociaż w
    > większości ofertach pracy podstawa to wykształcenie wyższe. Trochę tego nie
    > rozumie bo przecież więcej jest wart pracownik z doświadczeniem ale bez
    > wykształcenie, niż pracownik z wyższym wykształceniem ale bez doświadzenia.
    > Tak przynajmniej mi się wydaje.

    ludzie czesto myla dwa pojecia: przedstawiciel jakiegos zawodu (np.
    informatyk) i specjalista w jakiejs dziedzinie

    moj poprzedni pracodawca zatrudnial osobe ze srednim wyksztalceniem na
    stanowisku programisty (zlecenie). i byli z niego bardzo zadowoleni.
    dlaczego ta osoba juz nie pracuje, nie wiem. ja sie dowiadywalem o
    mozliwosc pracy (bylem na praktyce) i mi powiedzieli, ze u nich przede
    wszystkim licza sie praktyczne umiejetnosci a nie papierek. ale wazne
    jest tez okreslenie sie, jakie studia zamierza sie skonczyc (lepiej byc
    juz na nie przyjetym) i ogolnie, jakie wyksztalcenie dana osoba ma
    zamiar zdobyc (np. szkolenia, wybrana sciezka specjalizacji)

    pozdrawiam
    patryk