PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w CV › Re: przerwa w CV
    From: p...@t...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwa w CV
    Date: 3 Mar 2003 12:14:33 +0100

    > Witajcie! Mam obecnie 2-letnią przerwę w CV w związku z wychowaniem syna
    > (ostatnia umowa była na czas okreslony, czyli w tym przypadku do dnia
    > porodu). Jak myslicie, jak najlepiej "wytłumaczyć się" z tej przerwy w CV?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ania

    jak ktoś żartuje na grupie to na końcu stawia taki znak :), wtedy wszyscy
    wiedzą o co chodzi. nie pisz więcej takich postów, bo to poszerza paranoję.
    część firm pracuje na wariackich papierach, ale to nie powód żeby pisać
    wariackie aplikacje. poza tym jest taka niepisana zasada, że można kłamać w
    papierach tylko w tych sprawach, których nikt nie zweryfikuje.