PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
  • Data: 2008-01-29 15:58:19
    Temat: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Od: "GeeRbiL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sadze, ze skoro po studiach ma pieniadze (bo pisze o dziurze w CV,
    > czyli nie pracowal w trakcie studiow) to znaczy, ze i pozniej tatus mu
    > prace zalatwi. Nie ma co krytykowac, w koncu byc moze wlasnie po to
    > rodzice ciezko pracowali, zeby miec satysfakcje, ze synek ma latwe zycie.
    > Nie nam to oceniac - jedynie mozna poradzic co i jak.

    Raczej bardzo dobrze robi, wy marnujecie swoje życie tylko pracując udając
    że jesteście bardzo odpowiedzialni. Nic po za pieniędzmi nie ma cię z tego!
    Jeśli chłopak ma szansę i chęci na taki wyjazd a przy tym robic coś
    ciekawego to niech działa, wcale tak nie jest że pózniej pracy nie znajdzię,
    raczej odwrotnie . Odbywając takie podróże, poznając nowe kultury człowiek
    się rozwija ,często pózniej inaczej patrzy na świat, pozwalając w bardziej
    obiektywny sposób oceniać różne rzeczy itd.
    Uważam że mając taki bagaż doświadczeń , nie koniecznie zawodowych może być
    lepszym pracownikiem. Coraz więcej pracowców docenia takie "dziury w CV" bo
    nie tylko liczy się doświadczenie zawodowe !
    Jak natrafi na takich pracodawców jak Herakles którym praca i tylko praca w
    głowie, sądząc że nic w życiu nie zastąpi doświadczenia czysto zawodowego to
    pewnie nie znajdzie normalnej firmy.

    pozdrawiam