PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
  • Data: 2008-01-30 14:48:48
    Temat: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Od: "Rad" <r...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rad"
    > niedlugo koncze studia (akademia ekonomiczna). nie to zebym sie minal z
    > powolaniem, ale po prostu lubie tez robic inne rzeczy - chcialbym sobie ze
    > 3 lata popodrozowac po swiecie, poznawac nowych ludzi, a jak skonczy mi
    > sie kasa, pracowac w kraju w ktorym akurat bede - oczywiscie nie w
    > zawodzie :)
    >
    > ale mozliwe ze za te pare lat mi sie odwidzi i zachce pracowac w zawodzie,
    > czy np. w banku, jakies firmie konsultingowej itp
    >
    > czy wiaze sie to z duzo mniejszymi szansami na startcie niz gdybym tej
> [...]

    i jeszcze drugi wariant (wylaczajac czynnik potrzebnej kasy, bo podroznicy
    zyja raczej bez oszczednosci)

    komu przyjdzie latwiej otworzyc wlasna firme:
    a/ pracownikowi duzej korporacji
    b/ podroznikowi po tych "kilku latach" poznawania swiata

    pierwsze argumenty
    (a) wie jak dziala przedsiebiorstwo, ma do czego sie porownac, ale ciezko mu
    sie oderwac od kariery
    (b) ma pelno pomyslow, niezalezny sposob myslenia, ale nie wie jak sie za to
    "zabrac"

    zapraszam do dyskusji :)

    radziu