PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Date: Tue, 29 Jan 2008 10:21:40 +0100

    Rad wrote:

    > witam
    >
    > niedlugo koncze studia (akademia ekonomiczna). nie to zebym sie minal z
    > powolaniem, ale po prostu lubie tez robic inne rzeczy - chcialbym sobie ze
    > 3 lata popodrozowac po swiecie, poznawac nowych ludzi, a jak skonczy mi
    > sie kasa, pracowac w kraju w ktorym akurat bede - oczywiscie nie w
    > zawodzie :)
    >
    > ale mozliwe ze za te pare lat mi sie odwidzi i zachce pracowac w zawodzie,
    > czy np. w banku, jakies firmie konsultingowej itp
    >
    > czy wiaze sie to z duzo mniejszymi szansami na startcie niz gdybym tej
> [...]

    jesteś młody, prawie prosto po studiach i po prostu głupi! Oczywiście nie
    urażaj się, myślę, że kilka słów krytyki Ci nie zaszkodzi. Myślisz, że CV w
    którym jest 3 letnia dziura w życiorysie będzie miało wzięcie na rynku?
    Otóż z góry Ci mówię, że nie! Jeśli kończyłeś studia po to, żeby pracować w
    zawodzie łopatologa, to baw się, ale pamiętaj, że kiedyś przyjdzie do
    Ciebie szara rzeczywistość i zaboli. Poza tym z tego, że kończysz studia
    wynika, że masz za sobą 5(studia)+4(L.O.) lat nieustannej imprezy, może już
    wystarczy, odwyk i do roboty!!!