PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Date: Tue, 29 Jan 2008 09:51:37 +0100

    "Rad" <r...@n...op.pl> wrote in message
    news:fnl381$2rtq$1@opal.icpnet.pl...

    > "jaQbek"
    >
    > brzmi b. ciekawie :) wlasnie o cos takiego mi chodzi - np. przeprowadzanie
    > wywiadow z ludzmi, wlansie badanie mozliwosci biznesowych na miejscu,
    > pisanie reportazy, wykonywanie fotek, a byc moze w bogatszych krajach -
    > praca w mniej lub bardziej zblizonej branzy do zawodu. wszystko ciekawie
    > udokumenotwane na www, roznych serwisach, a wspierane przez sponsorow :)
    > (wszak ile mozna podrozowac imprezujac, pijac browarki i lezac na
    > plazy... ) (to tez w sumie ciekawy tryb, ale jako 'dodatek' ;)) Warto
> [...]
    A myslisz, ze w bogatszych krajach to pozwolenie na prace ot tak
    dostaniesz - mam na mysli, ze pracodawca przebrnie przez stos papierow, zeby
    zatrudnic Ciebie na 2-3 mce (jak rozumiem mniej wiecej tyle max chcesz
    siedziec w jednym miejscu?

    W biedniejszych zreszta tez oficjalne pracowanie dla podmiotow na miejscu to
    nie takie hop siup. Oczywiscie zgodnie z prawem to robienie takich ankiet na
    wizie turystycznej juz jest nielegalne, ale tak robia wszyscy i nikt takimi
    drobiazgami sie nie interesuje. Zasygnalizowac chce tobie tylko tyle, ze
    raczej patrz na robienie czegos TAM dla jakiejs firmy TU, bo z szukaniem
    pracy tam to juz sa rozne formalnosci. Chyba, ze zalatwisz przez jakas
    organizacje studencko-absolwencka, wtedy ich przedstawicielstwo na miejscu
    pozalatwia co trzeba.

    pozdr