PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
    From: "Rad" <r...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Date: Mon, 28 Jan 2008 11:56:21 +0100

    "jaQbek"
    > Jesli chcesz popodrózowac troszke po swiecie, a jednoczesnie nie pracowac
    > stricte w zawodzie, ale i nie wypasc z rynku, i te 3 lata móc wpisac in
    > plus, a nie in minus, do CV, to moze zainspiruje Cie pewien pomysl sprzed
    > kilku lat, jaki zrealizowalo kilka osób z AIESEC-u Politechniki
    > Wroclawskiej (albo UWr ?)
    > Generalnie chodzilo o to, ze chcieli pojechac na jakies fajne wakacje, ale
    > nie mieli za bardzo pieniedzy. Szukali wiec sponsora. I przy okazji
    > natrafili na mloda firme, która z jakims produktem (nie wiem jakim),
> [...]

    brzmi b. ciekawie :) wlasnie o cos takiego mi chodzi - np. przeprowadzanie
    wywiadow z ludzmi, wlansie badanie mozliwosci biznesowych na miejscu,
    pisanie reportazy, wykonywanie fotek, a byc moze w bogatszych krajach -
    praca w mniej lub bardziej zblizonej branzy do zawodu. wszystko ciekawie
    udokumenotwane na www, roznych serwisach, a wspierane przez sponsorow :)
    (wszak ile mozna podrozowac imprezujac, pijac browarki i lezac na plazy... )
    (to tez w sumie ciekawy tryb, ale jako 'dodatek' ;)) Warto robic cos
    konstruktywnego - do tego nie mam obaw, ale po prostu czuje ze jeszcze pora
    sie ustatkowac na miejscu :)

    Immona i jaQbek dzieki za odpowiedzi, chetnie tez wyslucham opinii innyc
    grupowiczow :))

    pozdrawiam
    rad