PracaGrupypl.praca.dyskusje › [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV

  • 1. Data: 2005-10-29 20:16:45
    Temat: [prośba o komentarz] 2 nowe listy motywacyjne i CV
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Witam serdecznie!

    Kierując się Waszymi wskazówkami, napisałem dwa nowe listy motywacyjne i w
    zależności od pracodawcy - zmodyfikowałem CV. Pierwszy list dot. stanowiska
    "pracownik infolinii"; drugi jest poważniejszy i dot. stanowiska "zastępcy
    kierownika działu obsługi klienta". Zapraszam do krytyki i uwag, na które jak
    zwykle bardzo czekam!

    Nowe listy znajdują się pod numerami 5. i 6..

    http://members.chello.pl/m.delektowski/

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 2. Data: 2005-10-29 20:30:06
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marcin Delektowski napisał(a):
> [...]
    > które jak
    > zwykle bardzo czekam!
    >
    > Nowe listy znajdują się pod numerami 5. i 6..

    List związny z GPS jest b. dobry. Nic dodać, nic ująć.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-10-29 22:55:20
    Od: PZ <p...@m...com>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > List związny z GPS jest b. dobry. Nic dodać, nic ująć.
    >
    > pozdr.
    > m.

    A mnie przekonuje bardziej ten 6 na stanowisko asystenta niz 5 na GPS'y.
    Specem od LM nie jestem, ale naprawde podoba mi sie spod 6.

    pzdr
    PZ

  • 4. Data: 2005-10-30 07:15:37
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 10/29/2005 10:30 PM, Maciek Sobczyk wrote:
    > List związny z GPS jest b. dobry. Nic dodać, nic ująć.
    >
    > pozdr.
    > m.

    No, nie wiem. Użyte w nim słowo "doradctwa" obniża scoring o co najmniej
    50%.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    @@@ "Wie pan, czym to czuć? U nas w Homlu wyjeżdża pewna nieprzyzwoita

  • 5. Data: 2005-10-30 08:22:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    hej!
    Z takim wyksztalceniem sprobuj moze szczescia w jakiejs wiekszej firmie na
    jakiegos asystenta na poczatek, pewnie szybko sie rozwiniesz, szczegolnie
    jak znasz w miare dobrze angielski.
    Ja osobiscie odpuscil bym sobie prace typu: sprzedawca, konsultant,
    pracownik infolini.
    Użytkownik "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dk0lbf$3p9$1@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2005-10-30 10:10:56
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:dk1rvb$a0$1@inews.gazeta.pl:

    > No, nie wiem. Użyte w nim słowo "doradctwa" obniża scoring o co najmniej
    > 50%.

    Ja jeszcze zauwazylem literowke w CV nr 6. W umiejetnosciach autor napisal:
    "bardzi dobra dykcja". Warto to zmienic :)

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 7. Data: 2005-10-30 17:41:30
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski, VanVonVen napisali:

    > Ja jeszcze zauwazylem literowke w CV nr 6. W umiejetnosciach autor
    > napisal: "bardzi dobra dykcja". Warto to zmienic :)

    Dzięki za te uwagi!
    Cóż, z "doractwem", to niezła wpadka, bo w pierwszej chwili pomyślałem, że
    chodzi Ci o rodzaj użytego słowa (że ma zły wydźwięk)... ;-)

  • 8. Data: 2005-10-30 17:42:25
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    PZ napisał(a):
    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A mnie przekonuje bardziej ten 6 na stanowisko asystenta niz 5 na
    > GPS'y. Specem od LM nie jestem, ale naprawde podoba mi sie spod 6.

    Miło to słyszeć. :-)

  • 9. Data: 2005-10-30 17:48:57
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > rozwiniesz, szczegolnie jak znasz w miare dobrze angielski.
    > Ja osobiscie odpuscil bym sobie prace typu: sprzedawca, konsultant,

    Spróbować szczęścia - spróbuję. Ale nie mam też za bardzo możliwości by
    wybrzydzać. Zresztą, znalezienie nawet prostej pracy, nie wyklucza poszukiwania
    tej "wymarzonej".

  • 10. Data: 2005-10-31 08:29:39
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Hej

    Po przeczytaniu twojego C.V i zaskoczyłem nie jedno. Masz dwa fakultety,
    licencjat i jeszcze skończyłeś liceum zawodowe i specjalności mechanika
    etc..

    Uważam osobiście że człowiek który posiada tak duże umiejętności może
    odstraszać swoim CV potencjalnego pracodawcę. Spotkałem sie kiedyś z taka
    opinią że .. i tu przykład. Facet miał firmę dość dobrze rozwinięty zmysł do
    robienia pieniędzy i zatrudnia około 10 osób. (handel usługi etc.) sam ledwo
    skończył liceum ale miał głowę na karku i biznes że zatrudniał samych mgr i
    inż.

    Wniosek z tego taki: jeśli w życiu wiesz czego chcesz to nalewno to
    osiągniesz z fakultetami lub bez (wiadomo studia pomagają w osiągnięciu
    celu).
    Po przeczytaniu twoich C.V. widzę że nie możesz określić swoje drogi na
    rynku pracy.
    Choć z drugiej strony wiadomo jaki rynek pracy jest w Polsce. Można mieć
    trzy fakultety ale jak się nie ma doświadczenia to one nie będą dla
    pracodawcy tak ważne.

    Moja rada :

    Czasami nie warto pisać dużo w CV szczególnie o swoim wykształceniu jeśli
    wysyłasz aplikację do firm, które rekrutują na stanowiska typu konsultant
    telefoniczny, sprzedawca, etc.. może to odstraszać

    Nie rezygnuj ze zdobywania doświadczeń przy jednoczesnym szukaniu pracy na
    odpowiedzialnych stanowiskach.

    Pozdrawiam
    Mario